کد خبر : 1762597 | 30 خرداد 1400 ساعت 12:36 | 38.1K بازدید | 5 دیدگاه

ادامه ماجرای پرسپولیس - النصر و فینال آسیا

باشگاه النصر عربستان همچنان پیگیر پرونده مربوط به شکایت از پرسپولیس در خصوص ادعای سود بردن سرخپوشان از بازیکن غیرمجاز است و این پرونده بار دیگر از سوی CAS مورد بررسی قرار گرفته است.

ادامه ماجرای پرسپولیس - النصر و فینال آسیا

به گزارش"ورزش سه"، بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته که با عبور از النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی همراه شده بود، این باشگاه عربستانی نسبت به عقد قرارداد باشگاه پرسپولیس با بازیکنان خود بعد بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی شکواییه‌ای را تنظیم و خواهان بررسی این موضوع شده بود. این پرونده که تاکنون در چند مرحله رد شده است، همچنان با پیگیری باشگاه عربستانی همراه شده است. 

 

اکنون کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به نامه دادگاه بین‌المللی ورزش، تاریخ 23 آگوست، یکم شهریور 1400 را برای جلسه رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه النصر انتخاب کرد.


CAS پیش از این در نامه‌هایی به طرفین دعوا، تاریخی را برای جلسه رسیدگی پیشنهاد و نظرخواهی کرده بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز تاریخ اعلامی را مناسب ندانست و خواستار تشکیل جلسه در روز مذکور شد و باشگاه پرسپولیس نیز با تاریخ اعلامی از سوی AFC موافق است.


به این ترتیب، دادگاه بین‌المللی ورزش، پس از اخذ نظر باشگاه النصر عربستان، در نهایت تاریخ جلسه رسیدگی را اعلام و ابلاغ خواهد کرد.

دیدگاه‌ها