کد خبر : 1762605 | 30 خرداد 1400 ساعت 13:01 | 87.3K بازدید | 6 دیدگاه

انتقاد از ستاره پرتغال؛

یک نفر به برونو فرناندز بگوید 3-1 عقب هستید!

پرتغال روز گذشته 4-2 برابر آلمان شکست خورد و یکی از بازیکنان این تیم که مورد انتقاد قرار گرفت برونو فرناندز بود.

یک نفر به برونو فرناندز بگوید 3-1 عقب هستید!

به گزارش "ورزش سه"، در شکست 4-2 روز گذشته پرتغال برابر آلمان، برونو فرناندز یکی از بازیکنانی بود که بیشترین انتقاد را از کارشناسان دریافت کرد. مخصوصا لی دیکسون، مدافع سابق آرسنال و کارشناس شبکه ITV، به شدت از فرناندز برای درک نکردن شرایط اضطراری بازی انتقاد کرد.

با وجود اینکه مدافعان عنوان قهرمانی توانستند در دقیقه 15 بازی با گل کریستیانو رونالدو از مانشافت پیش بیافتند، اما پرتغال شب سختی را در آلیانز آره‌نا پشت سر گذاشت.

فرناندز مخصوصا نمایش بسیار ضعیفی داشت و هیچ نشانی از آن بازی‌سازی درخشانی که در پیراهن منچستریونایتد از او دیده ایم در خود نداشت.

فرناندز آنقدر در زمین بازی محو و بی تاثیر بود که در نیمه دوم با تصمیم سرمربی جای خود را به ژوائو موتینیو داد. اما پیش از آنکه زمین مسابقه را ترک کند، دیکسون به شدت از فرناندز به خاطر نمایش ضعیف و دور از انتظارش انتقاد کرد.

 

1614070

 

دیکسون که به عنوان کارشناس در گزارش بازی پر هیجان آلمان و پرتغال صحبت می کرد، گفت: "به نظرم یک نفر باید به فرناندز بگوید که 3-1 عقبند. او فقط با توپ قدم می زند.

او این شانس را داشت که به فضایی که پیش رویش بود بدود و چند بازیکن را درگیر خود کند. اصلا هیچ انرژی در دویدن او وجود ندارد."

تنها چند دقیقه بعد فرناندز توپ را لو داد و همان توپ توسط گوسنس تبدیل به گل چهارم آلمان شد.

 

1614067

 

فرناندز که نتوانست هیچ تاثیری بر روند بازی بگذارد پس از پایان مسابقه نمره پایین 5.67 را از WhoScored دریافت کرد. او در طول مدتی که در زمین حضور داشت نتوانست هیچ شوتی بزند و یا دریبل کند و بار دیگر به این محکوم شد که در بازی های بزرگ محو می شود و به درد چنین بازی هایی نمی خورد.

 

1614074

 

پیش از مسابقه گرام سونس، دیگر کارشناس این شبکه، از رفتار فرناندز در فصل گذشته و وقتی که هم تیمی‌هایش توپ را به او نمی رسانند، دست هایش را با ناراحتی در هوا تکان می داد، انتقاد کرد. حرکتی که در این بازی نیز تکرار شد!

سونس گفت: "او پسر فوق العاده با استعدادی است، خیلی چیزها هست که من درباره او دوست دارم. او با توپ خیلی خوب حمله می کند. هر بار که به سمت دروازه شلیک می کند دروازه بان را به زحمت می اندازد.

 

1614068

 

من با بازیکنانی کار کرده ام که به هیچ وجه چنین رفتار شرم آوری را تحمل نمی کردند. او توپ را نمی گیرد و شروع می کند به تکان دادن دست هایش در هوا!

او در رختکن من حتی پنج دقیقه هم دوام نمی آورد، اما پسر فوق العاده با استعدادی است."

 

فرناندز و پرتغال در آخرین بازی خود در گروه مرگ باید روز چهارشنبه در حالی به مصاف فرانسه قهرمان جهان بروند، که هنوز هر احتمالی ممکن است و همه تیم ها شانس صعود به مرحله بعد را دارند.

 

 

دیدگاه‌ها