کد خبر : 1762625 | 30 خرداد 1400 ساعت 14:34 | 16.8K بازدید | 3 دیدگاه

شایعه در ایتالیا؛ مورینیو به دنبال جذب راموس؟

رسانه های ایتالیایی گزارش کرده اند که مورینیو با سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید، در رابطه با پیوستن به باشگاه رم صحبت کرده است.

شایعه در ایتالیا؛ مورینیو به دنبال جذب راموس؟

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس پس از 16 سال باشگاه رئال مادرید را ترک کرد و اکنون از چندین باشگاه بزرگ اروپایی به عنوان مقصد احتمالی او نام برده می شود، از جمله میلان در سری آ.

کالچومرکاتو اما گزارش کرده است که رم نیز در فکر جذب این مدافع کهنه‌کار است.

 

1614107

 

ژوزه مورینیو، مربی سابق راموس در رئال، در تابستان هدایت باشگاه رم را بر عهده خواهد گرفت و گزارش شده که این دو پس از اینکه جدایی راموس از رئال قطعی شد، تلفنی با هم صحبت کرده اند.

راموس پیش از این به همراه تیم ملی اسپانیا در جام جهانی به قهرمانی رسیده است و دو بار هم قهرمان یورو شده، اما در یورو 2020 در بین بازیکنان تیم ملی اسپانیا حضور ندارد و قرارداد او با رئال هم تمدید نشد تا تابستان تلخی را پیش رو داشته باشد.

در گزارش کالچومرکاتو آمده است که صحبت تلفنی مورینیو و راموس صحبتی دوستانه آن هم در روزهای سختی بوده که کاپیتان پشت سر می گذاشته اما همچنین این مکالمه فرصت مناسبی بود تا درباره آینده راموس صحبت شود.

مورینیو امیدوار است بتواند راموس را راضی کند تا به پایتخت ایتالیا نقل مکان کند، اما نخستین مانع بر سر راه تحقق این آرزو، دستمزد بالای کاپیتان سابق رئال و اسپانیا است.

رم همچنین قادر به رقابت با تیم های بزرگی که می توانند به راموس قول رسیدن به قهرمانی در چمپیونزلیگ را بدهند، نیست.

 

1614109

 

راموس چهار بار به همراه رئال مادرید در چمپیونزلیگ به قهرمانی رسیده است. او همچنین با سپیدپوشان مادرید پنج بار نیز عنوان قهرمانی لالیگا و دو بار کوپا دل ری را به دست آورده، اما همچنان یکی از گزینه هایش برای انتخاب تیم بعدی، توانایی آنها برای رقابت در کسب عناوین قهرمانی است.

البته در دوره ای که مورینیو هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت، پس از یک شکست در ال‌کلاسیکو، سرمربی پرتغالی و کاپیتان رئال در تمرین با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و این موضوع تا مدتی تیتر یک رسانه ها بود، اما به نظر می رسد که اکنون پس از گذشت سال‌ها دیگر اثری از اختلافات گذشته بین مورینیو و راموس باقی نمانده است.

دیدگاه‌ها