کد خبر : 1762629 | 30 خرداد 1400 ساعت 14:55 | 25.9K بازدید | 4 دیدگاه

بلژیک می‌تواند قهرمان یورو شود

افتخار می‌کنم که شانس کسب توپ طلا را دارم

کوین دی بروین ستاره بی چون و چرای تیم ملی بلژیک است و بسیاری او را دارای بخت کسب توپ طلا می دانند.

افتخار می‌کنم که شانس کسب توپ طلا را دارم

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی بروین ستاره تیم ملی بلژیک در شرایطی به یورو 2020 رسید که به دلیل مصدومیت شدید بینی در فینال لیگ قهرمانان، حضورش حداقل در دور گروهی مبهم به نظر می رسید. او اما در نهایت توانست خود را به بازی ها برساند و به خصوص در دومین بازی بلژیک برابر دانمارک با ورودش به زمین در نیمه دوم، روند بازی را کاملا تغییر داد و کمک کرد بلژیک در نهایت 1-2 پیروز شود.

 

 

1614116

 

 

بسیاری دی بروین را بهترین بازی ساز دنیا می دانند و یکی از شانس های توپ طلا. او در این رابطه گفت:« در مورد توپ طلا چیزی در دست من نیست. من همیشه سعی می کنم بهترین بازی ممکن را انجام دهم و سپس باید دید نظر انتخاب کنندگان چه خواهد بود. بازیکنان خوب زیادی در دنیا حضور دارند و از اینکه مردم مرا شایسته توپ طلا می دانند، احساس غرور می کنم. باید بگویم که خودم را بهترین نمی دانم بلکه معتقدم میان بهترین ها قرار دارم. در تمام زندگی ام تلاش کرده ام تا به چنین سطحی برسم.»

 

چطور در زمین اینقدر سریع تصمیم می گیری؟« خودم هم نمی دانم. در تمرینات سعی می کنم در سریع ترین زمان ممکن تصمیم بگیرم که چه کاری باید انجام دهم و این خودش را در زمین مسابقه هم نشان می دهد. هر چه سریعتر تصمیم گیری کنید، کار برای حریف تان دشوار می شود.»

 

 

1613349

 

 

درخشش برابر دانمارک:« وظیفه ام را انجام دادم. باید اعتماد به تیم را بر می گرداندم و روند چرخش توپ در تیم را سرعت می بخشیدم. معتقدم همه چیز خوب پیش رفت.»

 

قهرمانی در یورو:« به خودم و به تیم هرگز تردید نداشته ام. رقبای بزرگی داریم ولی باید به خودمان باور داشته باشیم. اگر خوب بازی کنیم، شانس قهرمانی خواهیم داشت. هدف این است که به فینال برسیم. البته به شانس در مراحل حذفی هم نیاز دارید. یورو تورنمنت سختی است و دشوار بتوان پیش بینی کرد.»

 

دیدگاه‌ها