کد خبر : 1762637 | 30 خرداد 1400 ساعت 15:48 | 5.6K بازدید | 1 دیدگاه

یزدان دوست: برای بردن استقلال می‌آییم

مدافع پدیده مشهد مدعی است تیمش مقابل استقلال از پیش بازنده نیست و با ذهنیت برد در بازی حاضر خواهد شد.

یزدان دوست: برای بردن استقلال می‌آییم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و پدیده فردا در دیدار معوقه لیگ برابر یکدیگر حاضر خواهند شد و رضا یزدان دوست، مدافع تیم مشهدی از انگیزه تیمش برای دستیابی به نتیجه در این بازی خبر می‌دهد.

 

مدافع  پدیده درباره آخرین شرایط این تیم گفت: وقفه‌ای که در لیگ به وجود آمد به ضرر هر دو تیم بود.‌ گرچه با بازی‌های دوستانه هماهنگی بین بازیکنان ما بیشتر شده است، اما دوری از بازی‌های رسمی کمی شرایط را برای همه تیم‌ها سخت کرده بود. بازی‌های دوستانه خوبی انجام دادیم و تیم برای تقابل با استقلال کاملا آماده است.

وی در خصوص بازی با استقلال نیز گفت: بازی با استقلال برای ما ویژه است. روی سه امتیاز این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم. تمامی نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی در روزهای گذشته آنالیز کرده‌ایم و به خوبی می‌دانیم که باید از چه راهی به استقلال ضربه بزنیم. به چیزی جز پیروزی مقابل استقلال فکر نمی‌کنیم و قطعا فردا از دیدن بازی ما خوشحال خواهید شد!

 

مدافع پدیده در پایان با ادعای برتری مقابل استقلال اینچنین می‌گوید: می‌خواهیم با برد مقابل استقلال به نیمه بالایی جدول برسیم. اگر فردا بدشانسی نیاوریم و روز مهاجمان‌مان باشد، مدافعان استقلال روز سختی خواهند داشت. در تلاش هستیم تا نتیجه خوبی را برای مردم خراسان کسب کنیم زیرا آنها لیاقت اتفاقات خوب را دارند.

دیدگاه‌ها