کد خبر : 1762639 | 30 خرداد 1400 ساعت 15:55 | 15.5K بازدید | 3 دیدگاه

چاقو روی گردن اسپانیا؛ لاروخا تحت شدیدترین فشار

سرنوشت صعود اسپانیا به یک هشتم نهایی یورو 2020 در روز پایانی دور گروهی مشخص خواهد شد.

چاقو روی گردن اسپانیا؛ لاروخا تحت شدیدترین فشار

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه پیش رو اسپانیا در بازی پایانی دور گروهی باید به مصاف اسلواکی برود. پیش از شروع رقابت ها اسلواکی حداقل روی کاغذ ضعیف ترین تیم گروه F محسوب می شد اما پس از انجام دو بازی، اسلواکی سه امتیاز دارد و در رده دوم قرار گرفته است. سوئد با 4 امتیاز اول است، اسپانیا با دو امتیاز سوم و لهستان هم با تک امتیازی که دیشب از اسپانیا گرفت، فعلا قعرنشین است.

 

 

1612269

 

 

در روز پایانی اسپانیا باید به مصاف اسلواکی برود و برای صعود، محکوم به پیروزی است اما اسلواکی با یک امتیاز هم صعودش قطعی می شود. حذف اسپانیا از دور گروهی بدون شک یک افتضاح بزرگ خواهد بود.

 

 

1614123

 

 

توماس هوبوکان بازیکن اسلواکی در مورد این بازی حساس که در شهر سویا برگزار خواهد شد، گفت:«  چاقو روی گردن اسپانیاست و آنها در چنین شرایطی به مصاف ما می آیند. طبیعی است که بیشترین فشار ممکن روی این تیم باشد چون اگر پیروز نشوند، احمالا حذف خواهند شد. این می تواند به سود ما باشد چرا که اسپانیا با استرس شدیدی وارد زمین می شود. البته بازی در خانه همیشه امتیاز خوبی است. گرمای هوا و تشویق هواداران به اسپانیا قدرت مضاعف خواهد داد ولی ما از دقیقه اول با انرژی وارد زمین می شویم و هدف مان پیروزی است.»

 

 

1614125

 

 

بازی قبلی اسلواکی در هوای مطلوب و خنک سن پترزبورگ روسیه بود ولی این بار در سویا شرایط فرق خواهد داشت. سرپرست اسلواکی می گوید که برای این بازی تمهیدات ویژه ای تدارک دیده اند، از جمله فراهم کردن نوشیدنی های ویژه و نیز استفاده از یک پیراهن نازک خنک کننده برای روز بازی.

 

دیدگاه‌ها