کد خبر : 1762643 | 30 خرداد 1400 ساعت 17:03 | 59.7K بازدید | 2 دیدگاه

پیام ستاره بایرن پس از پیوستن به القطر (عکس)

خاوی مارتینز یکی دیگر از ستاره های فوتبال دنیا طی سال های اخیر، به زودی کار خود را به صورت رسمی در لیگ ستارگان قطر آغاز خواهد کرد.

پیام ستاره بایرن پس از پیوستن به القطر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تابستان سال 2012 باشگاه بایرن مونیخ که معمولا خیلی تمایلی به انجام خریدهای گزاف ندارد، گران ترین نقل و انتقالات تاریخ این باشگاه پرافتخار آلمانی را رقم زد و خاوی مارتینز ستاره سابق اتلتیکو بیلبائو را با مبلغ 40 میلیون یورو به خدمت گرفت.


این بازیکن طی 9 فصل حضور در باشگاه بایرن مونیخ به استثنای فصل 2015-2014 که تنها یکبار به دلیل مصدومیت برای تیمش بازی کرد، حداقل 16 مرتبه در هر فصل برای باواریایی ها بازی کرده تا یکی از نفرات کلیدی این تیم در سال هایی باشد که قرمزپوشان فوتبال آلمان 2 بار موفق به کسب لیگ قهرمانان اروپا و 9 بار قهرمانی در بوندسلیگا شدند و جام های پرتعداد دیگری را نیز در عرصه داخلی و بین المللی کسب کردند.


این بازیکن حالا در راستای تقویت تیم فوتبال القطر یکی دیگر از خریدهای خارجی این تیم لقب گرفته و به زودی تمرینات خود را با این باشگاه قطری که سال گذشته نیز بشار رسن ستاره عراقی پرسپولیس را به خدمت گرفت، آغاز خواهد کرد. مارتینز ساعاتی پیش با انتشار ویدئویی ضمن صحبت با هواداران تیم جدیدش، به آنها اطلاع داد به زودی به قطر خواهد رفت.

 

1614137


باشگاه القطر که برای حضور پرقدرت در لیگ ستارگان آماده می شود، با زی ریکاردو مربی 50 ساله برزیلی نیز به توافق رسیده و این مربی فصل آینده از فوتبال برزیل به قطر خواهد رفت تا هم تیمی های رسن و همینطور مارتینز که با تجربه فراوانی به قطر پاخواهد گذاشت را رهبری کند.

دیدگاه‌ها