کد خبر : 1762644 | 30 خرداد 1400 ساعت 16:20 | 26K بازدید | 4 دیدگاه

مسی هر چه سریعتر پاسخ مثبت بدهد

وعده لاپورتا: 3 یا 4 بازیکن دیگر جذب می کنیم

رئیس بارسلونا معتقد است تا انتهای نقل و انتقالات تابستانی چند بازیکن دیگر نیز جذب خواهند کرد.

وعده لاپورتا: 3 یا 4 بازیکن دیگر جذب می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از 4 ماه از بازگشت خوان لاپورتا به صندلی ریاست بارسا می گذرد و او وعده خود مبنی بر پاکسازی گسترده در باشگاه را عملی کرده است. لاپورتا همچنین تاکنون 4 بازیکن برای تیم اول بارسا جذب کرده و معتقد است سه یا 4 بازیکن دیگر نیز به خدمت گرفته خواهند شد.

 

 

1614127

 

 

لاپورتا در مصاحبه با لاونگواردیا گفت:« برای فصل 22-2021 تیمی بسیار بهتر و رقابتی تر از فصل قبل تدارک خواهیم دید. تا به اینجا اریک گارسیا، امرسون و آگوئرو جذب شده اند(مصاحبه زمانی تنظیم شده که ممفیس دیپای هنوز به بارسا ملحق نشده بود) و تا پایان نقل و انتقالات، سه یا چهار بازیکن دیگر نیز جذب خواهند شد. مشکلات اقتصادی پابرجاست ولی برای تقویت تیم هر کاری خواهم کرد.

در مورد ناکامی در جذب واینالدوم و انتقال او به پی اس جی باید بگویم که باشگاه هایی هستند که یک دولت آنها را تامین می کند(پی اس جی) و رقابت با آنها بسیار سخت است. باید این قضیه بررسی شود.»

 

 

1610024

 

 

تمدید با مسی:« امیدوارم لئو هر چه سریع تر پاسخ مثبت بدهد. می دانم که او خودش بسیار دوست دارد بماند ولی اگر زودتر تمدید کند، از هر حیث به سود باشگاه خواهد بود. سرخیو آگوئرو در اردوی تیم ملی آرژانتین هر روز از لئو می خواهد که تمدید کند.»

 

 

1608479

 

 

ماندنی شدن کومان:« متاسفانه فکر می کردیم لالیگا را می بریم ولی با چند نتیجه بد همه چیز از دست رفت. همه ناامید بودیم و با کومان در همان مقطع حرف زدم. سپس دو دور دیگر مذاکره انجام شد و به این نتیجه رسیدم که ادامه دادن با کومان، تصمیم درستی است. او را دارای انگیزه و نیز کیفیت لازم برای مربیگری بارسا دیدم و اکنون به وی اطمینان کامل دارم. صحبت هایی که در مقطع پایانی فصل داشتیم، کمک کرد تا روابط ما بهتر شود.»

 

دیدگاه‌ها