کد خبر : 1762658 | 30 خرداد 1400 ساعت 17:47 | 168.4K بازدید | 15 دیدگاه

معضل جدید با ورود دیپای

تصمیم سخت؛ قلم قرمز کومان روی نام 2 بازیکن

در بارسا جدایی دو مهاجم قطعی به نظر می رسد. رونالد کومان بیش از هر چیزی منتظر پاسخ نهایی لیونل مسی است.

تصمیم سخت؛ قلم قرمز کومان روی نام 2 بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، انتقال ممفیس دیپای روز گذشته به بارسلونا رسمی شد تا اکنون باشگاه کاتالان 8 بازیکن در فاز تهاجمی داشته باشد. دیپای درخواست مستقیم رونالد کومان سرمربی بارسلونا بود اما او حالا باید حداقل دو مهاجم را از فهرست تیم خارج کند.

 

 

 

1614135

 

 

مربی هلندی لیونل مسی، آنتوان گریزمان، عثمان دمبله، فرانسیسکو ترینکائو، آنسو فاتی، مارتین برایثویت، سرخیو آگوئرو و ممفیس دیپای را برای سه پست خالی در خط حمله در اختیار دارد و منطقی این است که تا پایان نقل و انتقالات، دو مهاجم از این جمع خارج شوند. طبعا سرخیو آگوئرو و دیپای دو بازیکن تازه وارد در بارسا ماندنی هستند و لیونل مسی نیز که قراردادش ده روز دیگر به اتمام می رسد گزینهt شماره یک تمدید است.

کومان و تیم مدیریت ورزشی بارسلونا بدن شک کار راحتی در پیش نخواهند داشت چرا که قرارداد هر کدام از اینIH متفاوت و دارای بندهایی است که واگذاری شان را پیچیده می کند. تابستانی طولانی برای تعیین نهایی مهره های تهاجمی بارسا در پیش است.

 

 

1614152

 

 

تمدید قرارداد لیونل مسی

آینده فوق ستاره آرژانتینی نامشخص است. تنها 10 روز دیگر قرارداد مسی به اتمام می رسد و خوان لاپورتا رئیس بارسا سخت به دنبال تمدید با اوست و خوشبین است پاسخ مثبت او را هر چه سریع تر بشنود؛ هرچند هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به وی ارائه نکرده است. برای مسی پروژه ورزشی باشگاه بسیار اهمیت دارد ولی خریدهای بارسا تا به اینجا مسی را برای تمدید متقاعد نکرده اند. مسی اگر بماند، بدون شک یکی از سه جالی خالی خط حمله متعلق با او خواهد بود. د بارسلونا همه منتظر تصمیم نهایی مسی هستند.

 

گریزمان

شایعاتی است که بر اساس آنها آنتوان گریزمان از بارسا خواهد رفت ولی بارسا دو سال پیش برای او 120 میلیون یورو هزینه کرده و تا 2024 نیز قرارداد دارد. بارسا به وی سالی 20 میلیون یورو خالص دستمزد می دهد و کمتر باشگاهی در حال حاصر توان پرداخت چنین دستمزدی را به ستاره فرانسوی دارد. با پیوستن دیپای و ماندنی شدن احتمالی مسی، مثلث خط حمله بارسا را گریزمان تکمیل خواهد کرد.

 

 

1614151

 

 

عثمان دمبله

از قرارداد دمبله با بارسا تنها یک سال دیگر باقیمانده و در باشگاه تردیدی ندارند که اگر او به پیشنهاد تمدید پاسخ ندهد، همین تابستان باید فروخته شود. مهاجم فرانسوی سال 2017 با قراردادی 105 + 40 میلیون یورویی از دورتموند جذب شد و تا 2022 قرارداد دارد. بارسا به دنبال تمدید با اوست؛ در غیر این صورت با رقمی معقول فروخته خواهد شد. دمبله اگر  بماند، قطعا در ترکیب ثابت قرار نخواهد گرفت.

 

بازگشت آنسو فاتی

پدیده ای که دو سال پیش در بارسا ظهور کرد ولی فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد. روند بهبودی او خوب پیش می رود و بارسا خوشبین است از تمرینات پیش فصل بتواند فاتی را در اختیار داشته باشد. اگر فاتی به فرم گذشته خود برگردد، بهترین خبر ممکن برای باشگاه خواهد بود و مثل یک خرید جدید به کار تیم می آید. او قابلیت بازی به عنوان بال و نیز مهاجم نوک را دارد.

 

 

1580456

 

 

به دنبال تیم برای برایثویت

مهاجم دانمارکی فوریه دو سال پیش از لگانس به عنوان جانشین دمبله مصدوم جذب شد. او بارها گفته که در بارسا می ماند ولی با این ترافیک سنگین در فاز تهاجمی، بارسا برای او به دنبال تیمی جدید است. پس از جذب دیپای و آگوئرو و بازگشت فاتی، دیگر تقریبا شانسی برای ماندنی شدن برایثویت وجود ندارد. در پایان یورو 2020، این مهاجم دانمارکی باید مقصد جدید برای خودش پیدا کند.

 

 

1614150

 

 

مورد مبهم ترینکائو

وینگر پرتغالی سال گذشته با 31 میلیون یورو جذب شد ولی نتوانست موفق کار کند. در بارسا معتقدند سال اول را باید به حساب وفق پیدا کردن با محیط جدید گذاشت ولی انتقال دیپای و آگوئرو عملا کار ترینکائو در دومین فصل حضورش در بارسا را سخت خواهند کرد.
ترینکائو یکی از گزینه های تعویضی کومان بود اما کار او در فصل پیش رو بسیار دشوار پیش بینی می شود.

تغییر سیستم بارسا در مقطع پایانی فصل به ضرر ترینکائو شد. بازیکنی که در کناره های زمین کار می کرد ولی کومان  با سه دفاعه کردن تیم، ترینکائو را عملا از ایده هایش خارج کرد.

باشگاه روی او حساب می کند ولی اگر برای وی پیشنهاد خوبی برسد، با جدایی اش مخالفتی نخواهد شد.

دیدگاه‌ها