کد خبر : 1762675 | 30 خرداد 1400 ساعت 18:58 | 6.2K بازدید | 1 دیدگاه

گریزمان: نوبت گلزنی بنزما هم می رسد

آنتوان گریزمان، ستاره تیم ملی فرانسه مدعی شد روند گلزنی های کریم بنزما به زودی فرا خواهد رسید.

گریزمان: نوبت گلزنی بنزما هم می رسد

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما بعد از بازگشت به تیم ملی فرانسه و علیرغم حضور در ترکیب ثابت این تیم در دو بازی اول، در گلزنی در یورو 2020 ناکام بوده است. آنتوان گریزمان، زوج کریم بنزما در خط حمله به تمجید از او پرداخته و مدعی شد این روند به زودی به اتمام خواهد رسید.

 

آنتوان گریزمان گفت: "من فکر می کنم هر مهاجمی می خواهد اولین گل خود را به ثمر رسانده و هرچه سریع تر هم این کار را انجام دهد، زیرا این اتفاق برای همه بهتر است. به محض اینکه کریم بنزما موفق به زدن گل اول شود، این موضوع به او کمک خواهد کرد و همه چیز حل می شود. ما فقط باید صبور بوده و اعتماد به نفس خود را حفظ کنیم.

 

1613848

 

شما مرا می شناسید و من در پست مهاجم مرکزی خط حمله احساس بهتری داشته و حس آزادی بازی در مرکز برای من خیلی راحت تر است، اما هنگام بازی در کناره ها می توانم از پای چپ خودم استفاده کرده تا کیلیان امباپه یا کریم را پیدا کرده و به کل تیم کمک کنم.

 

بنزما در حملات به تیم کمک زیادی می کند و به محض گلزنی همه چیز درست خواهد شد. همه ما از بنزما حمایت کرده و به او اعتماد داریم، کادرفنی و بازیکنان می خواهند که او در بهترین شرایط ممکن باشد. امیدواریم که اولین گل بنزما سریع از راه برسد، باید صبور باشیم. او فرصت های خوبی داشته، بنابراین من مطمئن هستم که او به زودی گلزنی خواهد کرد. فرصت هایی برای بنزما ایجاد خواهد شد و او می تواند دروازه حریفان را باز کند."

دیدگاه‌ها