کد خبر : 1762690 | 30 خرداد 1400 ساعت 20:04 | 46.7K بازدید | 2 دیدگاه

بارسلونا پیگیر ستاره آلمان در یورو شد

نمایش فوق العاده رابین گوسنس در تیم ملی آلمان باعث ابراز علاقه تیم های بزرگ به خرید او شده است.

بارسلونا پیگیر ستاره آلمان در یورو شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در دومین دیدار خود در رقابت های یورو 2020 عملکرد درخشانی داشته و موفق شد پرتغال مدعی را با نتیجه 2-4 مغلوب بکند. رابین گوسنس ستاره ژرمن ها در این دیدار بود و علاوه بر گلزنی و ارسال پاس گل، بارها در طرح ریزی حملات تیمش نقش آفرینی کرده و در نهایت بهترین بازیکن میدان هم لقب گرفت. همین عملکرد موفق باعث شده باشگاه های بزرگی از جمله بارسلونا برای خرید او اقدام بکنند و بعید است در فصل بعد هم شاهد ادامه دوران حضور رابین گوسنس در برگامو باشیم.

 

1613934

 

اسپورت وان مدعی شد تیم های مطرحی چون میلان، یوونتوس، اینتر و بارسلونا مشتریان فعلی رابین گوسنس محسوب می شوند، اما مدیران بلوگرانا در ساعات اخیر با مدیر برنامه این بازیکن ارتباط برقرار کرده و جویای شرایط انتقال این مدافع کناری شده اند. آتالانتا در حال حاضر برچسب 35 میلیون یورویی روی نام رابین گوسنس قرار داده، اما ادامه این درخشش در یورو 2020 ممکن است باعث افزایش قیمت این بازیکن در هفته های پیش رو نیز بشود.

 

رابین گوسنس در فصول اخیر عملکرد بسیار خوبی در ترکیب آتالانتا هم داشته و از عوامل مهم نتایج خوب این تیم لقب گرفته است. قرارداد رابین گوسنس در تابستان سال 2023 به اتمام می رسد و در صورت عدم تمایل به تمدید، مدیران آتالانتا چاره ای جز نرمش در مقابل پیشنهادات احتمالی ندارند.

دیدگاه‌ها