کد خبر : 1762694 | 30 خرداد 1400 ساعت 20:25 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

فرار دشان از مقایسه شدن با سرمربی یونایتد

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه علاقه ای به پرداختن به حواشی اخیر در مورد پل پوگبا ندارد.

فرار دشان از مقایسه شدن با سرمربی یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد بهتر پل پوگبا در سال های اخیر در ترکیب تیم ملی فرانسه نسبت به منچستریونایتد باعث انتقاد برخی به عملکرد اوله گونار سولسشر در استفاده از ارزش های این هافبک 28 ساله شده است. اما دیدیه دشان در کوران رقابت های یورو 2020 مدعی شد تمایلی ندارد در این رابطه صحبت کند و شاید ابزار سولسشر در اولدترافورد نسبت به او متفاوت است.

 

1610757

 

دیدیه دشان گفت: "من نمی خواهم به این مسائل بپردازم ، زیرا اگر چیزی بگویم ممکن است اتفاقاتی رخ دهد. من دوست ندارم در مورد آنچه در تیم های باشگاهی بازیکنان تیم ملی فرانسه اتفاق می افتد صحبت کنم، خواه در مورد اوله گونار سولسشر باشد یا با هر سرمربی دیگری. اوله گونار سولسشر بازیکنان متفاوتی در اختیار دارد و شرایط شاید در تیم او فرق می کند.

 

آنچه برای من اهمیت دارد عملکرد پل پوگبا در تیم ملی فرانسه است. من می توانم درباره او صحبت کنم، زیرا پل پوگبا برای ما در زمین بازیکن بسیار مهم محسوب می شود و او همچنین از نظر رهبری نیز نقش مهمی در ترکیب فرانسه ایفا می کند. عملکرد پل پوگبا در اولین مسابقه فوق العاده، اما در مقابل مجارستان تقریبا خوب بود. اما در کل پل پوگبا در تیم فرانسه بازیکن فوق العاده مهمی است."

 

دیدگاه‌ها