کد خبر : 1762708 | 30 خرداد 1400 ساعت 20:54 | 34.1K بازدید | 5 دیدگاه

تلاش ناموفق پرسپولیسی ها در داخل و خارج زمین؛

وقتی حوصله یحیی از سوپرجام سر می رود (عکس)

واکنش سرمربی تیم پرسپولیس به دقایق کم افت و خیز پایانی نیمه اول بازی امشب جالب بود.

وقتی حوصله یحیی از سوپرجام سر می رود (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم های پرسپولیس و تراکتور سرانجام امشب در دیدار سوپرجام فوتبال ایران به مصاف هم رفتند. این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، در نیمه اول برنده ای نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

 

پرسپولیس بازی را بهتر شروع کرد و چند موقعیت خوب هم داشت که به گل تبدیل نشد. رفته رفته تراکتور جلوتر کشید و پاسخ حملات پرسپولیس را با چند موقعیت خطرناک داد. هر چه به دقایق پایانی بازی در 45 دقیقه اول اما نزدیک می شدیم، از جذابیت بازی دو تیم کاسته می شد.

 

 

 

 

پرسپولیسی ها که در دام دفاعی تراکتور افتاده بودند، در15 دقیقه پایانی نیمه اول نتوانستند برنامه های تهاجمی خود را به سرانجام برسانند. شاگردان رسول خطیبی هم پس از در اختیار گرفتن مالکیت توپ، عجله ای برای رسیدن به دروازه حریف نداشتند.

 

در چنین شرایطی تماشای بازی برای بینندگان تلویزیونی بسیار حوصله سر بر به نظر می رسید که حرکت سرمربی پرسپولیسی ها بر این موضوع مهر تایید زد. در آخرین دقیقه نیمه اول، برخورد نسبتا شدید محمد قادری با حامد لک، موجب مصدومیت هر دو بازیکن شد؛ داور برای مداوای بازیکنان، بازی را متوقف کرد؛ چند لحظه بعد که دوربین روی یحیی گل محمدی زوم کرد، او مشغول بازی بطری بود!

 

 

یحیی که مثل بینندگان تلویزیونی حوصله اش از دقایق کسل کننده بازی سر رفته بود، در حالی که روی زمین نشسته بود و توجهی به اطراف خود نداشت، در حال امتحان کردن شانس خود در بازی بطری بود. سرمربی پرسپولیسی ها برای رسیدن به هدفش تلاش زیادی کرد اما حداقل تا زمانی که دوربین روی او زوم بود، در سر پا نگه داشتن بطری ناموفق بود.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها