کد خبر : 1762731 | 30 خرداد 1400 ساعت 22:21 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

سوئیس 3 - 1 ترکیه؛ حذف مفتضحانه تیم گونش

تیم ملی سوئیس با ارائه یک نمایش برتر با نتیجه 1-3 ترکیه را شکست داد.

سوئیس 3 - 1 ترکیه؛ حذف مفتضحانه تیم گونش

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین روز دور گروهی رقابت های یورو 2020 در گروه اول، تیم ملی سوئیس با درخشش ژردان شکیری با نتیجه 1-3 ترکیه را شکست داد و با قرار گرفتن در رده سوم شانس های صعود خود را حفظ کرد. ترکیه نیز با سه شکست متوالی در رده آخر قرار گرفت.

 

سوئیس بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه چهارم به گل رسید. هریس سفروویچ در پشت محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه زمینی و فنی به گوشه دروازه موفق به زدن گل اول شد.

 

1614274

 

حملات تیم ملی سوئیس ادامه یافت و این تیم در اواسط نیمه اول به گل دوم هم دست یافت. این بار ژردان شکیری، ستاره مشهور سوئیس پشت محوطه ترکیه صاحب موقعیت شده و باز ضربه ای فوق العاده به گوشه دروازه، زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

 

1614277

 

در اواخر نیمه اول مولدر با حرکت از سمت چپ فرصت داشت اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه او با مهار سومر همراه شد و نیمه اول با برتری 0-2 تیم ملی سوئیس به اتمام رسید.

 

اما ترکیه در صدد جبران برآمده و بعد از یکی دو حمله موفق به زدن گل اول شد. روی پاس هاکان چالهان اوغلو، قهوه‌ چی پشت محوطه صاحب فرصت شده و بعد از حرکتی تکنیکی با یک ضربه غیرقابل مهار موفق شد اختلاف را به حداقل برساند.

 

1614273

 

اما سوئیس باز هم صاحب توپ و میدان شده و در دقیقه 69 باز هم به گل رسید. روی پاس عرضی زوبر، ژردان شکیری در موقعیتی تک به تک و با یک ضربه فنی به گوشه دروازه موفق به زدن گل سوم تیم ملی سوئیس هم شد.

 

1614272

 

دقایقی بعد سوئیس فرصت خوبی برای زدن گل چهارم هم داشت، اما ضربه تماشایی گرانیت ژاکا روی یک موقعیت ایستگاهی به دیرک دروازه برخورد کرد. در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی نتیجه داد و سوئیس با نتیجه 1-3 ترکیه را مغلوب کرد.

دیدگاه‌ها