کد خبر : 1762743 | 30 خرداد 1400 ساعت 22:46 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

مانچینی: برد ضروری نبود اما برای آن جنگیدیم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.

مانچینی: برد ضروری نبود اما برای آن جنگیدیم

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا امشب در سومین مسابقه مرحله گروهی مقابل ولز قرار گرفت و موفق شد با یک گل از سد این تیم عبور کند تا با توجه به برد در دو مسابقه قبلی به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شده باشد‌.

 

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در پایان بازی گفت: "ما نمی توانستیم عملکرد بهتر از این داشته باشیم؛ غیر از این که گل های بیشتری بزنیم. بازی آسانی نداشتیم و یک حریف فیزیکی پیش روی‌مان بود بنابراین بچه ها واقعا خوب عمل کردند."

 

 

1614298

 

 

تغییرات در ترکیب: "مسئله مهم این است که هویت ترکیب ثابت باقی بماند و تغییر سه، چهار بازیکن نباید تفاوتی ایجاد کند. همه افراد این تیم می دانند که باید چه کاری انجام دهند و نتیجه نهایی هیچ تغییری نمی‌کند. امروز ثابت شد که همه بازیکنان مهم و اصلی هستند.

 

برنده شدن برای ما ضروری نبود و این از نظر ذهنی کار را دشوار می‌کرد اما ما برای پیروزی خیلی جنگیدیم و این خیلی چیزها را نشان می‌دهد."

 

 

1614299

 

 

برابری با رکورد 30 بازی بدون شکست ویتوریو پوزو در دهه 1930: "پوزو بسیاری از جام های مهم را به دست آورد، بنابراین ما هنوز خیلی از آن سطح عقب هستیم. هر تیمی که به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کرده برای قهرمانی شانس خواهد داشت. هر بازی دشواری‌های خاص خودش را دارد و نباید پیروزی را برای خودمان مسلم بدانیم."

دیدگاه‌ها