کد خبر : 1762757 | 30 خرداد 1400 ساعت 23:12 | 14.5K بازدید | 4 دیدگاه

نوراللهی: باید آخر فصل به هواداران هدیه بدهیم

هافبک دفاعی تیم پرسپولیس ابراز امیدواری کرد آن‌ها در پایان لیگ بیستم هم بتوانند عنوان قهرمانی را به دست آورند.

نوراللهی: باید آخر فصل به هواداران هدیه بدهیم

به گزارش "ورزش سه" احمد نوراللهی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که در بازگشت از اردوی ملی، امشب در ترکیب تیمش مقابل تراکتور قرار گرفت و نمایش خوبی داشت، پس از پایان بازی و قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام، در گفتگو با خبرنگاران گفت: امیدوارم انتهای فصل هم بتوانیم قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیریم؛ بسیاری از بازیکنان‌مان قراردادشان رو به اتمام است، سوالی است که باید از مدیریت باشگاه پرسید. 6 7 بازیکن قراردادشان تمام شده است، باید این سوال را از مدیریت بپرسید و آن‌ها باید جواب بدهند.

 

او درباره شایعات تیم ملی هم این‌چنین پاسخ داد: الان نمی‌خواستم راجع به تیم ملی صحبت کنم اما خیلی خوشحالم که توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم، زحمات کادرفنی بود و بازیکنان که از جان‌شان مایه گذاشتند و مردمان ایران که همیشه از سوی خودشان انرژی مثبت می‌فرستند؛ امیدوارم مرحله بعدی هم پرقدرت حاضر شویم و بتوانیم به جام جهانی برسیم تا دل مردم ایران شاد شود.

 

نوراللهی در واکنش به تعویض سرمربی تیم ملی گفت: همه چیز فوق‌العاده بود، هم آقای اسکوچیچ و کادرشان زحمت کشیدند و هم بچه‌های تیم ملی خوب بودند؛ یک کار گروهی بود که با همدلی خاصی توانستیم به مرحله بعدی برویم. شرایط‌مان واقعا سخت شده بود اما توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم و امیدوارم آن‌جا خیلی پرقدرت ظاهر شویم و به مرحله بعدی برویم.

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره کورس قهرمانی و رقابت با سپاهان پاسخ داد: تیم سپاهان تیم خوبی است اما ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم بازی‌های باقی مانده را با موفقیت پشت سر بگذاریم و هدیه کوچکی در آخر فصل به هواداران بدهیم.

 

احمد نوراللهی در پاسخ به سوالی درباره شرایط مالی پرسپولیس گفت: شرایط همیشه سخت بوده و مشکلات وجود داشته، شکایت‌ها و مطالباتی که از قدیم بوده است؛ امیدوارم که این مشکلات برطرف شوند و بتوانند بچه‌ها پرقدرت کار خود را ادامه بدهند.

دیدگاه‌ها