کد خبر : 1762766 | 30 خرداد 1400 ساعت 23:44 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

میرهاشم حسینی قهرمان تورنمنت لبنان شد

نماینده ایران در المپیک توکیو که به منظور ارتقاء رنکینگ المپیکی خود در تورنمنت بین المللی بیروت حضور پیدا کرده بود، با کسب مدال طلا توانست 20 امتیاز به رنکینگ خود اضافه کند.

میرهاشم حسینی قهرمان تورنمنت لبنان شد

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، تورنمنت بین المللی بیروت، امروز (یکشنبه) به میزبانی لبنان برگزار شد.

میرهاشم حسینی چهره المپیکی تکواندوی ایران که به منظور ارتقاء رنکینگ المپیکی خود در این رقابت‌ها شرکت کرده بود، موفق شد با کسب مدال طلا، 20 امتیاز به رنکینگ خود اضافه کند.

حسینی که پیش از این در رقابت های قهرمانی آسیا در بیروت خیلی زود از دور رقابت ها کنار رفته بود، اینبار با کسب مدال طلا، ناکامی در رقابت های قهرمانی آسیا را جبران کرد.

وی در این رقابت‌ها ابتدا به مصاف نماینده افغانستان رفت و با نتیجه 27 بر 6 به برتری رسید و در ادامه نیز هوگوپوش مغولستان را 26 بر 6 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

حسینی در مرحله نیمه نهایی نیز مقابل کوژاخمت از قزاقستان 25 بر 14 به برتری رسید و راهی فینال شد.

وی در این رویداد که در وزن 74- کیلوگرم شرکت کرده بود در فینال نیز جایسونف از ازبکستان را 11 بر 3 شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

علیرضا درویش‌پور نیز که به صورت آزاد در این مسابقات شرکت کرده بود توانست مدال برنز را بدست بیاورد.

درویش پور در گام نخست نماینده ترکیه را 24 بر 19 از پیش رو برداشت و در ادامه به مصاف تکواندوکار پاکستان رفت و 18 بر 3 به برتری رسید.

وی در نیمه نهایی برابر صالح الشراباتی از ازبکستان نتیجه را 29 بر 11 واگذار کرد  و به مدال برنز رسید.

این رقابت‌ها 2G است و به نفر اول 20 امتیاز، نفر دوم 12 امتیاز و نفرات سوم 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ وکسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها