کد خبر : 1762772 | 31 خرداد 1400 ساعت 00:05 | 18.5K بازدید | 1 دیدگاه

گونش: به استعفا فکر نمی کنم!

سرمربی تیم ملی ترکیه اعلام کرد که خود را مسئول نتایج بد تیمش در یورو 2020 می داند.

گونش: به استعفا فکر نمی کنم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ترکیه با قبول شکست 3 بر یک مقابل سوئیس به کار خود در رقابت های یورو 2020 به پایان داد.

 

در حالی که با توجه به نتایج اخیر ترکیه به ویژه در رقابت های مقدماتی جام جهانی، خیلی ها این تیم را یکی از شگفتی سازان احتمالی یورو می پنداشتند اما شاگردان سنول گونش با متحمل شدن 3 شکست، یک تورنمنت بسیار ضعیف را پشت سر گذاشتند که با انتقادات بسیاری همراه بود.

 

ترکیه در گام اول با 3 گل مغلوب ایتالیا شد؛ نمایش ضعیف این تیم در بازی اول هوادار این تیم را به شدت نگران کرد اما ترک ها امیدوار بودند که با کسب برد مقابل ولز و سوئیس راهی مرحله بعد شوند؛ آنها اما از رسیدن به این هدف بازماندند و به ترتیب با نتایج دو بر صفر و سه بر یک، مغلوب ولز و سوئیس شدند تا یکی از ضعیف ترین تورنمنت های این چند وقت اخیر خود را پشت سر بگذارند.

 

طی روزهای اخیر انتقادات زیادی به سنول گونش مطرح بود که پس از شکست امشب مقابل سوئیس به اوج خود رسید. بسیاری از رسانه ها و هواداران ترکیه خواستار برکناری سنول گونش شدند؛ آنها معتقد هستند که ترکیه بازیکنان بسیار خوبی دارد اما گونش نتوانسته از توانایی این بازیکنان به نحو احسن استفاده کند.

 

در نشست خبر پس از بازی ترکیه و سوئیس یکی از سوالاتی که پیش بینی آن می شد، مطرح کردن موضوع استعفای گونش بعد از کسب این نتایج ضعیف بود. سنول گونش در پاسخ به این سوال خبرنگار که آیا به استفعا فکر می کند گفت: " در این مقطع من به استعفا فکر نمی کنم. فکر نمی کنم که در این مورد باید به شما پاسخ بدهم. من خودم را مسئول این نتایج می دانم و باید بابت آن به مدیران فوتبال ترکیه و افکار عمومی جواب بدهم."

 

با توجه به این اظهارات باید دید که فدراسیون فوتبال ترکیه در خصوص ادامه همکاری با سنول گونش چه تصمیمی خواهد گرفت چرا که افکار عمومی این کشور با توجه به کسب نتایج ضعیف و به دور از انتظار، تمایل زیادی به ادامه حضور این سرمربی روی نیمکت تیم ملی کشورشان ندارند.

دیدگاه‌ها