کد خبر : 1762792 | 31 خرداد 1400 ساعت 10:09 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

مدال آوران المپیک، بلیت نروژ را می گیرند

چرخه انتخابى جهت حضور تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی نروژ اعلام شد.

مدال آوران المپیک، بلیت نروژ را می گیرند
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که غلامرضا محمدی ترکیب تیم اعزامی کشتی آزاد به المپیک توکیو را اعلام کرده، حالا بحث بر سر ترکیبی که قرار است در مسابقات جهانی 2021 نروژ شرکت کند، باز شده است.

برای اولین بار مسابقات المپیک و رقابت های جهانی کشتی در یک سال و به صورت همزمان برگزار می شود و این کار کادرفنی را سخت کرده است. 

در این میان رقابت های جام تختی در اوج پیک کرونا با حضور تمامی مدعیان داخلی(بجز حاضرین در کورس انتخابی المپیک) به عنوان یکی از مراحل انتخابی مسابقات جهانی نروژ برگزار شد. 

طبق اعلام فدراسیون در این مسیر، از دل رقابت های انتخابی المپیک توکیو، بررسی نتایج ملی پوشان در المپیک، نتایج جام تختی و مسابقات پیش رو (تورنمنت علی اف، یاشاردوغو و مسابقات جوانان جهان)، ۱۰ عضو اعزامی به مسابقات جهانی نروژ انتخاب می شوند.

با روشی که کادرفنی در نظر گرفته، هر کدام از 6 کشتی گیری که در المپیک توکیو روی سکو بروند، می توانند مستقیما جواز حضور در مسابقات جهانی را هم کسب کنند. 

در بقیه اوزان اما شرایط برای انتخاب نفر نهایی پیچیده است و کشتی گیر المپیکی باید با رقبای خود برای حضور در مسابقات جهانی مبارزه کند.

دیدگاه‌ها