کد خبر : 1762800 | 31 خرداد 1400 ساعت 09:07 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

در واکنش به هو شدن تیم ملی انگلیس؛

میسون مونت: در دوران کوتاه بازی‌ام کلی هو شده‌ام

میسون مونت، هافبک تیم ملی انگلیس، می گوید که بازیکنان این تیم باید به هو شدن ها بی توجه باشند و بر بهبود عملکردشان تمرکز کنند.

میسون مونت: در دوران کوتاه بازی‌ام کلی هو شده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در نخستین بازی خود در گروه D یورو 2020 کرواسی را شکست داد اما یک نمایش پرانتقاد در جمعه گذشته برابر اسکاتلند که به تساوی بدون گل ختم شد، موجب شد تا برخی از تماشاگران حاضر در ومبلی شاگردان گرت ساوت گیت را هو کنند.

انگلیس سه شنبه شب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی باید با جمهوری چک رو به رو شود و یک پیروزی برابر این تیم سه شیرها را به عنوان صدرنشین این گروه به مرحله بعدی خواهد رساند. میسون مونت نیز که در دو بازی گذشته به طور کامل در ترکیب تیم انگلیس حضور داشته، امیدوار است تا به همراه این تیم به مسیر خود در یورو ادامه دهد.

مونت در مصاحبه خود پیش از بازی برابر جمهوری چک گفت که امیدوار است که بتوانند با یک نمایش قدرتمند و کسب هر سه امتیاز بازی بار دیگر کشور خود را سربلند کنند.

 

1614373

 

مونت گفت: "من در دوران کوتاه بازی ام کلی هو شده ام و این هو شدن ها هم از طرف هواداران تیم های دیگر در بازی های خارج از خانه بوده و هم از طرف هواداران خودمان در بازی های خانگی.

ما روی خودمان تمرکز می کنیم، اینکه چطور می توانیم بهتر شویم، در چه مناطقی از بازی می توانیم بهتر عمل کنیم.

با توجه به آن نمایش تمام و کمال و بی نقصی که ما می خواهیم، رسیدن به آن و بهتر شدن سخت خواهد بود. ما فشار را روی خودمان قرار می دهیم تا عالی باشیم.

می خواهیم که این کشور را سربلند کنیم و امیدواریم که در بازی بعدی بتوانیم این کار را بکنیم."

 

1614375

 

گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، در مصاحبه خود پس از بازی برابر اسکاتلند، گفت که آنها با ماهیت آشفته و دیوانه وار بازی دست و پنجه نرم می کنند و هافبک 22 ساله تیم ملی انگلیس نیز دقیقا از همین توصیف برای توضیح وضعیت استفاده کرد.

 

مونت افزود: "ما می دانیم که چه چیزی را آماده کرده ایم. هواداران می خواهند ببینند که ما همیشه حمله می کنیم اما گاهی باید بازی را مدیریت کرد و توپ را حفظ کرد.

بازی با اسکاتلند در مقاطعی آشفته و دیوانه وار بود و گاهی باید توپ را کنترل کنی و مالکیت توپ را داشته باشی. این هم بخشی از فوتبال است."

 

دیدگاه‌ها