کد خبر : 1762806 | 31 خرداد 1400 ساعت 09:30 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

جای خالی سردار آزمون در تیم ملی روسیه و یورو!

بازیکنان سابق تیم ملی روسیه اعتقاد دارند که جای سردار آزمون در خط حمله روسیه و بازی در کنار زیوبا خالی است.

جای خالی سردار آزمون در تیم ملی روسیه و یورو!

به گزارش "ورزش سه"، دور پایانی از مرحله گروهی رقابت های یورو 2020، امشب نیز ادامه می یابد که در یکی از دیدارهای این مرحله و از گروه B، تیم ملی روسیه در استادیوم پارکن کپنهاگن، میهمان دانمارک خواهد بود و هر دو تیم برای زنده نگه داشتن شانس صعود، به دنبال پیروزی هستند.


اما در یک برنامه زنده تلویزیونی از شبکه "Tele Sport"، دو بازیکن سابق روسیه به ضعف این تیم در خط حمله اعتراف کرده و جای سردار آزمون را خالی در نوک خط حمله تیم ملی کشورشان می دیدند. یوری نیکیفوروف مدافع سابق روس ها گفت: آرتم زیوبا در تیم ملی روسیه فاقد حضور یک بازیکن شریک مانند سردار آزمون در خط حمله است. او با سردار در زنیت هماهنگ بازی می کند یا الکساندر کوکورین که در فیورنتینا آسیب دید.


او ادامه داد: زیوبا یک مهاجم فنی نیست که بتواند با سرعت در حملات فرار کند، او ویژگی های دیگری دارد که به خوبی از آنها استفاده می کند، چه در زنیت و چه در تیم ملی. اگر تیم ملی ما یک مهاجم سریع مانند آزمون یا مثلاً کوکورین داشته باشد، بازی برای زیوبا بسیار آسان تر خواهد بود. اما متاسفانه کوکورین آسیب دید و آزمون نیز فقط در تیم باشگاهی زنیت می تواند کنار زیوبا بازی کند.


یوگنی لوچف اسطوره 72 ساله و مدافع سابق تیم ملی روسیه و شوروی سابق و بهترین فوتبالیست این کشور در سال 197 نیز از خالی بودن جای آزمون در تیم ملی روسیه سخن گفت. لوچف گفت: همه می گویند ما باید به ضد حملات روی بیاوریم. چه ضدحمله ای، این پتانسیل را در کجای تیم ما دیده اید؟ بله، ما یک بازیکن سریع در زمین نداریم. همه ما روی گولووین حساب کردیم، او از نظر عینی بهترین فوتبالیست امروز ماست. اما در اینجا او نمی تواند به تیم کمک کند.

 

1614384


او ادامه داد: همه ما می دانیم که زیوبا کیست و چگونه بازی می کند. او نه دریبل زن است و نه یک مهاجم سرعتی. او ستونی است که لحظاتی را برای هم تیمی هایش ایجاد می کند. اما در کنار او باید یک بازیکن سریع و تند و نیز باشد تا بتواند توپ را از زیوبا بدست آورد و از آن استفاده کند. همانطور که آزمون در زنیت این کار می کند. کار تیمی آنها عالی است، اما در تیم ملی روسیه چنین بازیکنی وجود ندارد.
وی ادامه داد: زیوبا در خط حمله به آزمون احتیاج دارد اما او در تیم ملی دیگری بازی می کند. تنها امید این است که در بازی تعیین کننده در کپنهاگ معجزه رخ دهد و بتوانیم از دانمارک یک تساوی بگیریم هر چند کار دشواری خواهد بود.

 

1614383

دیدگاه‌ها