کد خبر : 1762811 | 31 خرداد 1400 ساعت 09:52 | 38K بازدید | 1 دیدگاه

شادی قهرمانی سوپر جام از نوع حامد لک (عکس)

حامد لک در پایان بازی پرسپولیس در برابر تراکتور یکی از شادترین بازیکنان تیم پرسپولیس بود؛ شاید به این دلیل که اولین قهرمانی اش را با پرسپولیس تجربه می کرد.

شادی قهرمانی سوپر جام از نوع حامد لک (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، او روز پر چالشی را درون دروازه ی تیم پرسپولیس سپری نکرد اما نشان داد از آمادگی خوبی برخوردار است و مهیای خنثی کردن حملات تراکتور است. به خصوص در صحنه ای که با خروج به موقع خود مانع از رسیدن توپ به مهاجم تراکتور شد و در ادامه به دلیل برخوردی که با او داشت برای دقایقی مصدوم شد. 

 

حامد که فصل گذشته یکی از دروازه بانان موفق در لیگ قهرمانان آسیا بوده در پایان بازی با تراکتور و بوسه بر اولین جام از فرط شادی میلاد سرلک را به دوش گرفت تا شادی اش را با او تقسیم کند؛ دروازه بانی که بدون شک رویاهای بزرگ تری را در سر می پروراند. قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و از همه مهمتر لیگ قهرمانان آسیا. و نمی شود کتمان کرد یکی از آمال و آرزوهای حامد لک به لطف درخشش در چارچوب دروازه ی پرسپولیس راهیابی به اردوی تیم ملی است. 

 

 

قهرمانی برای حامد لک حلاوت ویژه ای داشت بطوریکه عکاسان صحنه هایی از او ضبط کردند که پیش تر از حامد لک ندیده بودیم. او در پوست خود نمی گنجید چون این قهرمانی برای همیشه در کارنامه ی دوران بازیگری اش ثبت شد. از بازی در صبای قم – نساجی – ماشین سازی تا حضور در پرسپولیس و بوسه بر قهرمانی سوپر جام. روزها بعد از سختی های فراوان بر وفق مراد حامد لک پیش می رود و باید به او حق داد تا چنین شادی کند. این لبخندها حکایت از سختی های فراوانی دارد که حامد لک پشت سر گذاشته است.

 

دیدگاه‌ها