کد خبر : 1762828 | 31 خرداد 1400 ساعت 14:20 | 45K بازدید | 3 دیدگاه

حضور رمضانی، از ثانیه صفر

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پدیده

با توجه به غیبت مهدی قایدی در تمرینات طول هفته گذشته، به نظر می رسد که فرهاد مجیدی از آرمان رمضانی در ترکیب ثابت تیمش استفاده کند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پدیده

به گزارش "ورزش سه"، تنها دیدار باقی مانده از هفته بیست و یکم لیگ برتر، امروز میان تیم های استقلال و پدیده در استادیوم آزادی برگزار می شود. فرهاد مجیدی که در روزهای گذشته حواشی متعددی را پشت سر گذاشته، تمام تمرکزش را روی بازی با تیم مهدی رحمتی قرار داده است.


استقلال برای رساندن اختلافش با دو تیم صدرنشین پرسپولیس و سپاهان به عدد 8، نیازمند کسب سه امتیاز این مسابقه است تا امیدهای اندکش برای کسب قهرمانی را زنده نگه دارد و ضمن افزایش فاصله خود با تیم های پایین تر، به نوعی کسب سهمیه آسیایی را برای خودش قطعی کند.

 

 

* همچنان حسینی گزینه اول دروازه
با غیبت رشید مظاهری در بازی امروز، حضور سیدحسین حسینی درون دروازه استقلال قطعی است. گلر آبی پوشان که فصل را در زمان حضور محمود فکری به عنوان گلر نخست آغاز کرده بود، از هفته سوم به بعد به نیمکت تیم تبعید شد و در بازه های زمانی کوتاه درون دروازه تیمش قرار گرفت اما در سه دیدار اخیر استقلال و پس از دربی، به گلر اول تیم مجیدی تبدیل شده است.

 

1614450

 

 

* حضور همزمان سه مدافع اصلی
چنانچه مجیدی در این بازی از سیستم 352 استفاده کند، انتظار می رود سیاوش یزدانی در کنار محمدحسین مرادمند و عارف غلامی برای استقلال به میدان بروند. غلامی که از اردوی تیم ملی به تمرینات آبی پوشان اضافه شد، آماده حضور در این مسابقه است.
مرادمند نیز روزهای پرحاشیه ای را پشت سر گذاشته و گفته می شود طلبکاران با برگشت زدن چک های این مدافع، حکم جلب او را در دست دارند. مصاحبه روز گذشته مددی نیز موجب به هم خوردن تمرکز این بازیکن شد و باید دید با این حجم از حاشیه، مرادمند از ابتدا به میدان می رود یا خیر.

 

 

* نادری و وریا، در کناره ها
میلیچ به بازی امروز نمی رسد و قطعا محمد نادری در سمت چپ برای استقلال به میدان خواهد رفت. بازیکنی که پس از حضور فرهاد مجیدی در این تیم، عملکرد بسیار بهتری نسبت به نیم فصل نخست از خود به نمایش گذاشت و به مهره کلیدی و اصلی آبی پوشان تبدیل شده است.


وریا غفوری نیز همچون نادری، بازیکن جانشینش را در فهرست تیم نمی بیند. با مصدومیت موسوی، اکنون کاپیتان استقلال به تنهایی وظیفه کارهای تهاجمی و دفاعی سمت راست تیمش را برعهده دارد.

 

 

1614449

 

* زوج همیشگی ریگی و مهدی پور
مسعود ریگی به مهره غیرقابل جایگزین در میانه میدان تبدیل شده است. او امروز نیز همچون همیشه وظیفه پوشش در خط میانی را برعهده دارد. در بازی امروز، مهدی مهدی پور او را همراهی می کند تا در برابر خط هافبک فیزیکی پدیده، دست برتری از آن استقلالی ها باشد.


اسماعیلی به دلیل آنچه که مصدومیت عنوان شد، در این بازی غایب است و تنها گزینه در دسترس، آرش رضاوند است. هافبک آبی پوشان در این بازی وظیفه بازی سازی و کنترل میانه میدان را برعهده خواهد داشت.

 

* اولین حضور ثابت آرمان؟
مهدی قایدی که پس از پایان 4 دیدار ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی از بحرین راهی امارات شده بود، تنها توانست در آخرین تمرین تیم پیش از بازی با پدیده حضور پیدا کند و کمی بعید به نظر می رسد مجیدی از ابتدا به او میدان بدهد. با این تفاسیر، حضور آرمان رمضانی در ترکیب اصلی دور از ذهن نیست. مهاجمی که در بازی قبلی با صنعت نفت، یک گل 3 امتیازی به ثمر رساند و از انگیزه های بالایی برخوردار است.

 

شیخ دیاباته نیز اکنون هزاران کیلومتر دور از ایران و در فرانسه حضور دارد. پس ارسلان مطهری در این بازی نیز از ابتدا برای تیمش به میدان می رود. او برای نخستین بار در زوج خط حمله استقلال، کار را در کنار آرمان رمضانی آغاز خواهد کرد.

 

 

ترکیب احتمالی استقلال در مقابل پدیده :

سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – محمدحسین مرادمند – عارف غلامی – مسعود ریگی – مهدی مهدی پور – محمد نادری – وریا غفوری – آرش رضاوند – ارسلان مطهری – آرمان رمضانی

دیدگاه‌ها