کد خبر : 1762832 | 31 خرداد 1400 ساعت 11:10 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

خورشیدی و سرپرستی تیم ملی؛ آیا موفق بود؟

روزی که عزیزی خادم در سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی شده است خیلی ها و با شدت هر چه تمامتر از رییس فدراسیون فوتبال انتقاد کردند.

خورشیدی و سرپرستی تیم ملی؛ آیا موفق بود؟  

به گزارش "ورزش سه"، شدت انتقادات به حدی بود که تصور می شد عزیزی خادم از تصمیم خود کوتاه بیاید و این وظیفه را به یکی از ملی پوشان قدیمی یا یک چهره ی نام آشنا واگذار کند اما رییس فدراسیون فوتبال نه تنها این کار را نکرد بلکه در برابر اعضای هیات رییسه هم از این انتخاب دفاع کرد و اذعان کرد مجتبی خورشیدی را بر اساس شناختی که داشته به این سمت برگزیده و پیش بینی می کند به خوبی از انجام این کار بر آید. 

 

البته انتقاد ها از مجتبی خورشیدی قابل پیش بینی و در جاهایی هم قابل دفاع بود تا جایی که خود او در مصاحبه ای به خبرنگار ما گفت که از او گزینه های بهتری هم برای سرپرستی تیم ملی وجود دارد اما این طور نیست که او از خانواده ی غیر فوتبال باشد.  

 

اما به نظر می رسد با گذر از این اتفاقات مجتبی خورشیدی در اردوی تیم ملی وظیفه ی سرپرستی خود را به خوبی انجام داده و در دل ملی پوشان جا باز کرده است. دست کم تصاویر منتشره در منامه چنین چیزی را نشان می دهد. او که پیش تر به خبرنگاران گفته بود قرار نیست در اردوی تیم ملی به مهدی طارمی و سردار آزمون توصیه ی تاکتیکی داشته باشد در همان اردوی کیش به مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و در پی انتقادها به خاطر عدم برگزاری بازی دوستانه هشدار داد که از حیطه ی وظایف خود خارج نشود؛ به این خاطر که اسکوچیچ درخواستی مبنی بر برگزاری بازی دوستانه در اردوی کیش نداشته است. بعد از این مصاحبه دیگر ملی پوشی به این موضوع اشاره نکرد و از سویی در منامه آن چیز که بارها و بارها بدان اشاره شد همدلی و برگزاری اردویی به دور از حاشیه بود.

 

دیدگاه‌ها