کد خبر : 1762840 | 31 خرداد 1400 ساعت 11:32 | 49.8K بازدید | 0 دیدگاه

مجری ال‌چیرینگیتو:

موراتا حتی یک دقیقه دیگر نباید برای اسپانیا بازی کند

آلوارو موراتا با نمایش ضعیفی که تاکنون در یورو 2020 داشته، نتوانسته رسانه های اسپانیا را متقاعد کند که لیاقت حضور در تیم ملی اسپانیا را دارد.

موراتا حتی یک دقیقه دیگر نباید برای اسپانیا بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا، ستاره 28 ساله یوونتوس و تیم ملی اسپانیا، به شدت به دلیل از دست دادن فرصت های گلزنی در نخستین بازی لاروخا در یورو 2020 برابر سوئد مورد انتقاد قرار گرفت.

لوییز انریکه، سرمربی اسپانیا، پس از دفاعی محکم از مهاجم خود در بازی روز شنبه اسپانیا برابر لهستان نیز موراتا را از ابتدا به زمین فرستاد.

موراتا توانست در نیمه اول برای اسپانیا گلزنی کند اما پیش از آنکه در دقیقه 87 تعویض شود، چندین موقعیت گلزنی دیگر را نیز از دست داد.

روبرت لواندوفسکی، کاپیتان لهستان، در نیمه دوم بازی توانست کار را به تساوی بکشاند و اسپانیا به رغم اینکه یک ضربه پنالتی هم به دست آورد اما نتوانست گل دیگری را وارد دروازه لهستان کند و در دومین بازی خود نیز به تساوی رضایت داد تا از دو بازی در یورو 2020 تنها دو امتیاز به دست آودره باشد.

 

1614458

 

اکنون جوزپ پدررول، مجری برنامه معروف ال‌چیرینگیتو، نیز به جمع منتقدان موراتا پیوسته و می گوید که او از آن دست بازیکنانی نیست که در تیم ملی اسپانیا بتواند الهام بخش باشد.

پدررول در توصیف بازی موراتا گفت که تماشای بازی او باعث می شود که هم پدر و هم بچه خوابشان ببرد!

پدررول گفت: "موراتا نمی تواند حتی یک دقیقه دیگر در تیم ملی بازی کند. او بازیکنی نیست که الهام‌بخش باشد. با بازی که او دارد هم پدر و هم بچه ها موقع تماشایش خوابشان می برد."

 

1614460

 

موراتا پیش از بازی برابر اسپانیا درباره انتقادات زیادی که متوجه او شده بود صحبت کرد و گفت که تلاش می کند به انتقادات احترام بگذارد و فقط روی کار و کار و کار بیشتر تمرکز کند.

موراتا گفته بود: "من درباره همه چیز با روانشناس تیم صحبت می کنم. او هر وقت که من یا هم تیمی هایم بخواهیم در خدمت ما است. من خوبم، بیشتر از این تجربه دارم که بخواهم نگران این باشم که مردم درباره من چه فکر می کنند. نمی شود که همه من را دوست داشته باشند."

 

اسپانیا در گروه E اکنون در رده سوم و دو امتیاز پایین تر از سوئد در رده اول و اسلواکی در رده دوم قرار دارد.

در روز پایانی اسپانیا باید به مصاف اسلواکی برود و برای صعود، محکوم به پیروزی است اما اسلواکی با یک امتیاز هم صعودش قطعی می شود. حذف اسپانیا از دور گروهی بدون شک یک افتضاح بزرگ خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها