کد خبر : 1762841 | 31 خرداد 1400 ساعت 11:35 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

هفته 30 لیگ یک؛ هیچ مسابقه‌ای تشریفاتی نیست!

هر 9 بازی هفته ی 30 ام رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور سرنوشت ساز است و نکته ی عجیب اینکه هیچ یک از بازی های این هفته تشریفاتی نیست.

هفته 30 لیگ یک؛ هیچ مسابقه‌ای تشریفاتی نیست! 

به گزارش "ورزش سه"، در انزلی ملوان پذیرای مس خواهد بود. اگر چه ملوان امیدی برای صعود به لیگ برتر ندارد اما مس یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر است و برای اینکه اختلاف 4 امتیاز این تیم با تیم های اول و دوم جدول کم شود حتما باید برنده از میدان خارج شود. مس در این بازی با هدایت فرهاد کاظمی به میدان می آید. مازیار زارع سرمربی تیم ملوان هم گفته اگر چه تیمش داعیه ی صعود ندارد اما برای برد بازی خواهد کرد. 

 

رایکا در اولین بازی با مربیگری پیروز قربانی پذیرای شهرداری آستارا خواهد بود. از اهمیت این بازی همین بس که اگر رایکا به سه امتیاز بازی دست پیدا نکند به تیم های در حال سقوط نزدیک خواهد شد. چوکای تالش که در حال حاضر که یکی از سه گزینه ی سقوط به دسته ی پایین تر است برای اینکه بخت خود را برای ماندن بیشتر کند باید از سد استقلال ملاثانی بگذرد. 

 

1590729

 

دیگر دیدارها هم از اهمیت بالایی برخوردارند. آرمان گهر و نود ارومیه؛ آرمان گهر داعیه ی صعود ندارد و از سویی در خطر سقوط هم نیست اما نود در خطر سقوط به دسته ی پایین تر قرار دارد و حتما برای برد در این بازی برنامه ریزی کرده است. دیدار قشقایی و خوشه طلایی برای هر دو تیم مهم است. قشقایی برای بقاء باید سه امتیاز این بازی را کسب کند اما در آنسوی میدان سودای خوشه طلایی صعود به لیگ برتر است. خوشه طلایی با توجه به محرومیت وحید بیاتلو در این بازی هم توسط اکبر میثاقیان از لب خط هدایت خواهد شد. هوادار صدرنشین فعلی مسابقات طبیعی است همه هم و غم خود را بکار گیرد تا در برابر گل ریحان سقوط کرده نتیجه ی خوبی به دست بیاورد تا تفاضل گل خود را نسبت به تیم بادران باز هم افزایش دهد. 

 

و اما سه بازی دیگر؛ خیبر با توجه به اختلاف 8 امتیازی با تیم های اول و دوم جدول شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر ندارد اما به روی کاغذ هنوز شانس صعود این تیم از بین نرفته است. خیبر این بار با شاهین شهرداری بوشهر بازی خواهد که برای صعود شرایط بهتری دارد. هر دو تیم با نیت کسب سه امتیاز این بازی را آغاز خواهند کرد. پارس جنوبی جم هم شرایط مشابهی نسبت به تیم خیبر دارد ودر چنین وضعیتی پذیرای بادران خواهد بود که تیم دوم جدول بشمار می رود. شاید پارس جنوبی امیدهایش برای صعود زیاد نباشد اما پیروزی در این دیدار موجب انتقام شکست دور رفت و از  سویی موجب می شود که به این نتیجه برسیم که تیم محمد نصرتی تیم شایسته ای برای صعود بوده است. به یقین شاگردان امید رضا روانخواه موقعیتی که به سختی به دست آورده اند به آسانی از دست نخواهند داد. و دست آخر مصاف استقلال خوزستان با فجر سپاسی. استقلال خوزستان هم 8 امتیاز از کورس عقب افتاده است و این بدین معنی است که صعود این تیم به اما و اگرهای زیادی بستگی دارد. اما باید به فجر سپاسی حق داد که به طور جدی برای صعود به لیگ برتر بازی کند به این خاطر که تنها سه امتیاز با تیم های اول و دوم جدول فاصله دارد. 

 

1610040

 

برنامه ی بازی های هفته ی سی ام لیگ یک از این قرار است: 

*ملوان - مس کرمان  
*رایکا بابل - شهرداری آستارا  
*چوکا تالش - استقلال ملاثانی  
*آرمان گهر - نود ارومیه  
*قشقایی شیراز - خوشه طلایی ساوه  
*هوادار -  گل ریحان البرز  
*خیبر خرم‌آباد - شاهین شهرداری‌بوشهر  
*پارس جنوبی جم - بادران تهران  
*استقلال خوزستان - فجر سپاسی

دیدگاه‌ها