کد خبر : 1762849 | 31 خرداد 1400 ساعت 12:12 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

نارضایتی ستاره سیتی از سیستم چرخشی؛

استرلینگ: اگر بازی نکنم خوشحال نیستم

رحیم استرلینگ در ترکیبی که گرت ساوت‌گیت برای تیم ملی انگلیس در نظر دارد از بازیکنان کلیدی است اما هنوز باید خودش را به پپ گواردیولا در سیتی ثابت کند.

استرلینگ: اگر بازی نکنم خوشحال نیستم

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ که در رقابت های یورو 2020 از ستاره های تیم ملی انگلیس است، می گوید که از تعداد دقایقی که در منچسترسیتی به او در فصل 21-2020 بازی رسیده، راضی نیست.

استرلینگ 26 ساله با هدایت پپ گواردیولا در فصل های اخیر توانسته بازی خود را به سطح بالاتری برساند و در سطح باشگاهی سه فصل با بیش از 20 گل زده را پشت سر گذاشته است.

هر چند او در فصل اخیر با توجه به اینکه بسیاری از بازی ها را روی نیمکت شروع کرد، تنها 14 بار موفق به گلزنی برای سیتیزن ها شده و تردیدهایی نیز در رابطه با آینده او به وجود آمده است.

 

1614468

 

استرلینگ که در یورو 2020 یکی از بازیکنان کلیدی انگلیس است، اذعان داشت که اگر سرمربی به او با دیده شک و تردید نگاه کند باعث ناامیدی اش می شود.

استرلینگ گفت: "موضوع احساس رضایت است، خوشحال بودن است و لذت بردن از فوتبالم و این کاری است که من در اینجا با تیم ملی انجام می دهم. اگر بازی نمی‌کنید پس خوشحال نیستید. من اینجوری هستم، از بچگی اینجوری بوده ام، اگر فوتبال بازی می کنم واقعاً خوشحالم، اگر بازی نکنم، خوشحال نیستم. "

 

1614470

 

نمایش ناامید کننده ای که انگلیس در یورو 2020 داشته،  انتقادهایی را متوجه گرت ساوت گیت و شاگردانش کرده است، اما بازیکنان حاضر در اردوی سه شیرها هرگونه "سر و صدای بیرونی" را نادیده می گیرند.

استرلینگ افزود: "من احساس می کنم که کمی بیش از حد به همه این قضایا واکنش نشان داده شده است. به نظرم این بیشتر یک وحشت و پنیک بیرونی است تا درون اردوی انگلیس.

بازیکنانی که در تورنمنت های بیشتری بازی کرده اند و تجربه زیادی دارند، در تلاشند تا به بقیه کمک کنند.

من در اردو کسی را نمی بینم که تحت فشار باشد یا احساس سختی کند. بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم تمرکز در زمین تمرین است. تمرکز بر آنچه که در جلسات آموخته ایم.

 

1614467

 

ما واقعا نباید دنبال این باشیم که ببینیم روزنامه ها چه نوشته اند و کارشناس ها چه گفته اند. این کاری است که باید برای بقیه این تورنمنت بکنیم. هر چه بیشتر به صداهای مزاحم بیرونی گوش بدهید، این صداها بیشتر می توانند روی شما تاثیر بگذارند.

هر چه کمتر به این چیزها توجه کنید برای شما به عنوان فرد و برای کل تیم بهتر است.

ما واقعا توجهی به این چیزها نمی کنیم. نمی خواهم بگویم که در بیرون فقط منفی بافی وجود دارد، اما ما نمی خواهیم هیچگونه منفی بافی به ما نفوذ کند و سطح عملکردمان افت پیدا کند و اعتماد به نفس‌مان پایین بیاید و این همان کاری است که این چیزها انجام می دهند."

 

انگلیس روز سه شنبه در سومین بازی خود در گروه D به مصاف جمهوری چک خواهد رفت.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها