کد خبر : 1762852 | 31 خرداد 1400 ساعت 12:26 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

الجزیره علی مبخوت را از دست نمی‌دهد

مدیر تیم فوتبال الجزیره امارات با رد شایعه جدایی‌ مهاجم ملی‌پوش این تیم اعلام داشت درصدد تمدید قرارداد با او هستند.

الجزیره علی مبخوت را از دست نمی‌دهد

 به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از روزنامه البیان، حسین سهیل، مدیر تیم فوتبال الجزیره امارات با رد شایعه جدایی پیوستن علی مبخوت مهاجم گلزن و 30 ساله این تیم اعلام داشت او همچنان در فصل آینده در الجزیره خواهد ماند.

 

وی در ادامه افزود: علی‌رغم اینکه رسانه‌های عربی در چند روز اخیر اخباری مبنی بر پیوستن او به یکی از تیم‌های حال حاضر در لیگ عربستان را منتشر کرده‌اند، باید بگوییم الجزیره هیچ‌گونه تمایلی برای از دست دادن این بازیکن باارزش خودش ندارد و او همچنان با همان شماره 7 خود به گلزنی و درخشش در باشگاه الجزیره ادامه خواهد داد.

 

1614490

 

 سهیل همچنین با اشاره به قرارداد علی مبخوت اظهار داشت: لازم به ذکر است قرارداد منعقد شده با علی مبخوت اواسط فصل آینده به پایان می‌رسد و این در حالی است که مدیریت باشگاه مشتاق است تا هر چه زودتر این قرارداد را تمدید کند که انتظار می‌رود با توجه به تمایل هر دو طرف، این تمدید در آینده نزدیک انجام شود.


گفتنی است علی مبخوت از سال 2009 در تیم فوتبال الجزیره حضور دارد و به‌غیراز این تیم لباس هیچ تیم دیگری را بر تن نکرده است و در طی این 12 سال حضورش در الجزیره در 227 بازی به میدان رفته و موفق به زدن 165 گل شده است.


ضمن آنکه او طی 92 بازی ملی 76 گل برای تیم ملی امارات به ثمر رسانده است که امور فوق‌العاده‌ای برای او محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها