کد خبر : 1762860 | 31 خرداد 1400 ساعت 13:00 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

جودوکاران پارالمپیکی به ترکیه می‌روند

رییس انجمن جودوی نابینایان و کم‌یینایان از اعزام دو جودوکار پارالمپیکی به اردوی تمرینی و تدارکاتی ترکیه در تیرماه خبر داد.

جودوکاران پارالمپیکی به ترکیه می‌روند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علیرضا امینی اظهار کرد: برای آماده‌سازی جودوکاران جهت اعزام به بازی‌های پارالمپیک توکیو در سال جاری دو تورنمنت برون مرزی در آذربایجان و انگلستان پیش‌بینی شده بود که به خاطر هزینه‌های بالا، امکان اعزام جودوکاران به انگلستان در خرداد وجود نداشت و به جای این تورنمنت، وحید نوری در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم و محمدرضا خیرالله زاده در مثبت ۱۰۰ کیلوگرم ۱۱ تیر برای شرکت در یک اردوی تمرینی و تدارکاتی راهی آنکارا ترکیه خواهند شد.

 

او تصریح کرد: با توجه به کسب سهمیه پارالمپیک، در حال حاضر تلاش برای حفظ رنکینگ و تایید کلاس‌بندی بین‌المللی جودوکاران در ترکیه است تا با آماده‌سازی ورزشکاران به هدف پیش‌بینی شده که همان کسب مدال طلا در توکیو است، دست پیدا کنیم.

 

امینی در پایان خاطرنشان کرد: اردوی تمرینی و تدارکاتی ترکیه آخرین تورنمنت برون مرزی جودوکاران اعزامی به توکیو است که از ۱۲ تیر آغاز می‌شود و تا ۲۰ تیر ادامه خواهد داشت، این اردوی تمرینی بهترین فرصت برای جودوکاران است تا نقاط ضعف خود را در رقابت با جودوکاران سایر کشورها مرتفع و با آمادگی خوبی در بازی‌های پارالمپیک توکیو  حضور پیدا کنند.

دیدگاه‌ها