کد خبر : 1762861 | 31 خرداد 1400 ساعت 13:12 | 20.5K بازدید | 3 دیدگاه

مهدی شیری در نقش دی‌جی جشن قهرمانی (عکس)

مدافع پرسپولیس بعد از نمایش موفق در جدال با تراکتور و مهار میثم تیموری، وظیفه رهبری جشن قهرمانی پرسپولیس در سوپرکاپ را برعهده گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس که طی هفته‌های اخیر بار دیگر توانسته اعتماد کادرفنی و یحیی گل محمدی را به خود جلب کند، حضور پررنگ و گرم در جشن قهرمانی این تیم داشت تا خنده را روی لبان سرمربی تیمش نیز بیاورد.

 

شیری که در این دیدار به عنوان زوج تهاجمی احسان پهلوان ایفای نقش می‌کرد، در فاز دفاعی نیز توانست مانع از شکل گیری حملات تراکتور شود و روز موفقی را در نهایت در استادیوم آزادی و جدال سوپرکاپ پشت سر گذاشت. او که طی یک سال اخیر فشار و هجمه زیادی را متحمل شده بود، بار دیگر توانسته از نظر کیفی و فنی شرایط خوبی را دنبال کند و به خوبی از شرح وظایفی که به او محول شده بربیاید.

 

 

 

 

 

مدافع راست پرسپولیس بعد از سوت پایان بازی نیز در جشن قهرمانی وظیفه رهبری داغ کردن آن را برعهده داشت. او که در آخرین جشن قهرمانی سرخ‌ها با حرکات موزونی که از خود به جا گذاشته بود، خبرساز شده بود، اینبار نیز حضوری پررنگ در این مراسم داشت و با این حرکات جالب توجه حتی باعث شد تا یحیی گل محمدی و سمیعی نیز به تشویق او بپردازند.

 

سرخ‌ها که کار سختی در ادامه فصل طی سه جام باقیمانده دارند، امیدوارند با حفظ روحیه جاه طلبی و برتری جویی خود به اهداف‌شان برسند و روی انرژی تمام بازیکنان خود حساب ویژه باز کرده‌اند و باید دید در نهایت در رقابت با دیگر مدعیان در لیگ برتر، جام حذفی و خصوصا لیگ قهرمانان آسیا به چه نتایجی دست خواهند یافت.

دیدگاه‌ها