کد خبر : 1762866 | 31 خرداد 1400 ساعت 13:18 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

ال‌کلاسیکو؛ نبرد رونالدینیو و راموس در فیفا 21

به‌منظور ریشه‌کن کردن ویروس کرونا و استفاده همگانی از واکسن آن، یک دوره مسابقات فیفا 21 با حضور ورزشکاران مطرح سراسر دنیا آغاز شده است.

ال‌کلاسیکو؛ نبرد رونالدینیو و راموس در فیفا 21

به گزارش "ورزش سه" فدراسیون ورزش‌های الکترونیکی عربستان مسابقاتی را با حضور مشهورترین ستاره‌های ورزش جهان به‌صورت مجازی بازی فیفا 21 برگزار خواهد کرد.

 

 این مسابقات اولین نسخه از برگزاری این سری از رقابت‌هایی است که موسوم به نام "فوتبال بدون مرز" از تاریخ 29 خرداد آغاز شده  و درآمد حاصل از آن صرف امور خیریه می‌شود.

این در حالی است که مردم سراسر دنیا پیش از جدال هرکسی، منتظر رویارویی "سرجیو راموس" و "رونالدینیو" دو ستاره فراموش‌نشدنی باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلون هستند که هر دوی آن‌ها در طی سال‌های حضورشان در این دو تیم، الکلاسیکوهای جذابی را تجربه کرده‌اند.

 

در همین رابطه ستاره برزیلی اسبق بارسلون با انتشار یک توئیتی در صفحه رسمی خودش، آتش این رقابت را بیش‌ازپیش داغ‌تر کرد. او با قرار دادن یک عکس از دیدار الکلاسیکو در سال 2007 که در آن بازی رئال را شکست داده بودند به‌نوعی برای راموس خط‌ونشان کشید.

اما این رجزخوانی ستاره برزیلی از سوی سرجیو راموس بی‌پاسخ نماند و او نیز عکس قهرمانی رئال مادرید را در همان سال 2007 در صفحه رسمی توئیتر منتشر کرد تا حساسیت این دیدار مجازی به اوج خود برسد.

 

رونالیدینو درخصوص این مسابقات گفت:
 انتشار ویروس کرونا در همه جهان مخصوصاً کشور برزیل تأثیرات تلخی را به همراه داشته است و این فرصت بسیار خوبی است برای همه عاشقان بازی‌های الکترونیکی که از سراسر دنیا دورهم جمع شوند و از این بازی‌ها برای انجام امور خیریه و افزایش مبارزه با ویروس کرونا و استفاده همگانی از واکس این ویروس استفاده کنند. من هم بی‌صبرانه منتظر دیدار با سرجیو راموس هستم.


گفتنی است مسئولین این مسابقات در راستای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا، ورودی این بازی‌ها را مبلغ 50 هزار دلار در نظر گرفتند که این رقابت‌ها بین 30 نفر از ستارگان ورزش دنیا از روز شنبه آغاز شده است، ضمن اینکه مبلغ 1.5 میلیون تا 10 میلیون دلار به‌عنوان جایزه به برندگان این رقابت‌ها اختصاص داده می‌شود.

لازم به ذکر است که یکی دیگر از بازی‌های حساس این مسابقات، بین "آنتونی جاشوا" بوکسور سرشناس انگلیسی با "جسی لینگارد" ستاره باشگاه منچستر برگزار می‌شود که این بازی هم حساسیت‌های خودش را در بر خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها