کد خبر : 1762868 | 31 خرداد 1400 ساعت 13:29 | 53.5K بازدید | 1 دیدگاه

نگرانی پرسپولیس از غیبت دو ستاره تاثیرگذار

امیری و کامیابی نیا دو بازیکن پرسپولیس فعلا شرایط حضور در میدان را ندارند.

نگرانی پرسپولیس از غیبت دو ستاره تاثیرگذار

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری و کامیابی نیا دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس در بحرین مصدوم شدند و این بدترین خبر ممکن برای کادر فنی سرخپوشان بود. آن ها بعد از این مصدومیت به تهران برگشتند تا مراحل درمان خود را پشت سربگذارند اما کادر فنی قرمزها به شدت نگران غیبت این دو بازیکن هستند. از طرفی سیامک نعمتی هم در بازی تراکتور در سوپرجام مصدوم شدو این موضوع میتواند نعمتی را نیز چند هفته از شرایط بازی دور کند.

 

پرسپولیس تا دوهفته آینده سه بازی سرنوشت ساز در مسیر قهرمانی خواهند داشت. آن‌هاابتدا در چهارم تیرماه در رفسنجان مقابل مس قرار خواهند گرفت سپس در نهم تیر ماه میزبان گل گهر خواهند بود؛ پرسپولیس بعد از این بازی به اهواز می‌رود تا یک بازی مهم مقابل فولاد برگزار کند و آخرین اخبار حاکی از آن است که بهبود مصدومیت کمال و امیری دو هفته زمان خواهد برد. اگر این اتفاق رخ دهند کامیابی نیا و امیری این سه بازی مهم را از دست می‌دهند. هرچند کادر پزشکی سرخ‌ها در تلاش هستند تا در سریع ترین زمان ممکن این دورا به شرایط بازی برسانند تا حداقل آن‌ها به بازی حساس نقابل شاگردان نکونام رسیده و فقط دوبازی را از دست بدهند.وضعیت سیامک نعمتی نیز همچنان مبهم است و بعد از گرفتن نتیجه ام آر آی وضعیت دوری او از میادین مشخص می‌شود.

 

بدون شک مصدومیت این سه بازیکن خبر خوبی برای پرسپولیسی ها نیست آن‌ها در اوج رقابت با سپاهان هستند و سپاهانی هاتمام بازبکنان خود را در اختیار دارند. باید دید پرسپولیس این چالش را چگونه پشت سر خواهد گذاشت. هر چند مربیان این تیم بر این عقیده اند که کار تیمی پرسپولیس این اجازه را نمی‌دهد تا غیبت بازیکنان آن‌چنان به چشم بیاید.

دیدگاه‌ها