کد خبر : 1762872 | 31 خرداد 1400 ساعت 13:52 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت رویای قهرمانی؛

یوگی حالا می توانیم رویای چه چیزی را داشته باشیم؟

آلمان موفق شد در دومین مسابقه خود پرتغال را شکست دهد تا ناگهان حتی امید به قهرمانی مانشافت نیز جان بگیرد.

یوگی حالا می توانیم رویای چه چیزی را داشته باشیم؟

به گزارش "ورزش سه"، آلمان پس از شکست برابر فرانسه در بازی نخست، در دومین مسابقه خود در یورو 2020 موفق شد 4-2 پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی، را شکست دهد تا امید به اردوی مانشافت و هوادارانش بازگردد.

یوآخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، با این پیروزی و نمایش عالی شاگردانش نشان داد که این تیم هنوز می تواند برابر رقیبانی پر قدرت، برنده شود.

بیلد آلمان بار دیگر مطلبی پراحساس خطاب به سرمربی تیم ملی این کشور نوشته است:

 

1614543

 

"و ناگهان امید به قهرمانی برگشت! 4-2 برابر پرتغال قهرمان اروپا!

یوگی لوو همچنین با نمایشی عالی به همه منتقدانش نشان داد: ما هنوز هم می توانیم برابر رقیبان بزرگ پیروزی های بزرگ کسب کنیم!

 

1614536

 

حتی به عنوان سرمربی تیم ملی تو می توانی در پایان روز نفس راحتی بکشی.

وقتی اتوبوس تیم ملی آلمان در ساعت 11:30 شب و بعد از حدود دو ساعت رانندگی به کمپ این تیم رسید، لوو با هدفون هایش در گوش جلوی اتوبوس چرت می زد.

 

یوگی، ما حالا می توانیم رویای چه چیزی را داشته باشیم؟

در هر صورت تکلیف صعود از گروه روز چهارشنبه در بازی برابر مجارستان مشخص می شود. اما پس از پیروزی قانع کننده مقابل رونالدو، ناگهان به نظر می رسد که خیلی چیزهای بیشتری  پیش روی ما وجود دارد: با چنین عملکردی می توانیم در مرحله یک هشتم نهایی حریفانی مانند انگلیس یا هلند، را نیز پشت سر بگذاریم. و بعد حتی خیلی جلوتر برویم...

 

1614541

 

یوگی نیز اعتقاد دارد که اکنون بسیاری چیزها ممکن است رخ دهند: "پیروزی خوب بود، حتی خیلی خوب بود. چنین موفقیتی یک قدرت مضاعف به ما می دهد. در یک تورنمنت باید مرحله به مرحله و گام به گام پیش برویم. کارمان برابر مجارستان شاید حتی سخت تر هم باشد.

به اندازه کافی تیم های قدرتمند وجود دارند. آن تیم هایی که در یکی دو بازی اول کاملاً عالی بازی می کنند و همه چیز برایشان بدون مشکل پیش می رود، به ندرت توانسته اند در یک تورنمنت قهرمان شوند."

 

1614540

 

این حقیقت که ما ناگهان دوباره می توانیم رویای قهرمانی را ببنیم نیز به دلیل تعدیل تاکتیک های یوگی است: او به سیستم سه زنجیره ای خود پایبند بود، اما خط بیرونی را چنان جلو کشید که اغلب در ردیف اول حملات بودند. که این تصمیم مورد تحسین منتقدان نیز واقع شد.

 

آیا این سیستم جدیدی خواهد بود که قهرمانی را برایمان به ارمغان می آورد؟ بدون شک اما این همان سیستمی است که به ما اجازه داده هنوز قادر به دیدن رویای قهرمانی باشیم..."

دیدگاه‌ها