کد خبر : 1762877 | 31 خرداد 1400 ساعت 14:24 | 13.1K بازدید | 1 دیدگاه

نظری در خصوص صحبت‌های خطیبی ندارم

مطهری: خواهان حفظ تمام بازیکنان هستیم

حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد نظری در مورد صحبت‌های شب گذشته سرمربی تراکتور ندارد.

مطهری: خواهان حفظ تمام بازیکنان هستیم

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیس شب گذشته با شکست دادن تراکتور قهرمان سوپر جام شد و قرمزهای پایتخت امیدوارند مسیر خوب خود را ادامه داده و در پایان فصل سه جام را به هوادارانشان هدیه دهند. با حمید مطهری مربی پرسپولیس در مورد بازی تراکتور و مباحث این روزهای پیرامون باشگاه صحبت کردیم که او به سوالات پاسخ داد.

 


* به قولی که داده بودیم عمل کردیم
مربی پرسپولیس در مورد قهرمانی در سوپرجام گفت: از این قهرمانی حس خوبی داریم. این برد را به هواداران که جایشان در ورزشگاه خالی بود تقدیم می‌کنیم. آن ها همیشه به ما انرژی مثبت می‌دهند خداراشکر که جام در تهران ماند و ما به قول خود عمل کردیم.

 

* باید واقع بین باشیم
حمید مطهری در خصوص این‌که رسول خطیبی بعد از بازی گفت: به وزارت ورزش بابت قهرمانی پرسپولیس تبریک می‌گویم. عنوان کرد: من همیشه سعی میکنم در مورد تیم خودمان صحبت کنم. گروه های مختلفی میتوانند این بازی را ببیند که چه اتفاقاتی در زمین رخ داد و ما چگونه برنده شدیم. برخی مسائل فقط فرار رو به جلو است و این درست نیست بخواهیم توپ را به زمین دیگران بیندازیم. ما باید واقع بین باشیم و بهتر است فنی صحبت کنیم.

 

*مصدومیت جزئی از فوتبال است
 مربی پرسپولیس در خصوص چالش بزرگ این روزهای باشگاه که مصدومیت امیری،کامیابی نیا و نعمتی است تصریح کرد: بعد از آخرین بازی مقابل ذوب آهن در سوم خرداد یک سری از بازیکنان به همراه یکی از مربیان به تیم ملی رفتند و تیم دو تکه شد. در این شرایط مشکلاتی در تمرین ایجاد می‌شود و قبل از بازی هم گفتم که شاید آن بازی همیشگی را از ما نبینیم. ما بیست و پنج روز بازیکنان را در اختیار نداشتیم ولی در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم و گلی هم که زدیم انتقال از دفاع به حمله بود و باید بگویم گل فوق العاده ای بود و من فرایند این گل را میپسندم. شاید مثل همیشه نبودیم اما بد بازی نکردیم و سازمان دفاعی خوبی داشتیم و موقعیتی به تراکتور ندادیم. به هر حال ما با مصدومیت کمال و امیری در تیم ملی رو به رو شدیم ولی نام ایران و تیم ملی همیشه در اولویت قرار دارد و پرسپولیس همیشه نهایت همکاری را داشته و دیدید که استخوان بندی این تیم هم از پرسپولیس است و بچه های ما واقعا تاثیر گذار بودند. مصدومیت جزئی از فوتبال است، همه بازیکنان برای ما تاثیر گذار هستند اما ما یک تیم هستیم و به صورت دسته جمعی کار را جلو می‌بریم.

 

* پرسپولیس ژن قهرمانی دارد
 دستیار یحیی در خصوص رقابت سرخ‌ها با سپاهان در لیگ برتر و نبرد حساس‌شان در جام حذفی گفت: بازی با تراکتور نقطه عطفی برای تیم ما بود که بتوانیم این مسیر را ادامه داده و قهرمان لیگ و حذفی شویم. ژن قهرمانی در تیم ما موجود است و بازیکنان باید ذهن برنده داشته باشند. امیدوارم که در نهایت قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را هم به دست بیاوریم.

 

*خواهان حفظ تمام بازیکنان هستیم
 او درباره روند حفظ بازیکنان تیم اظهار داشت: صحبت در این مورد زود است و تک تک آنها ارزشمندند و ما دوست داریم همه به خصوص آن‌هایی که قراردادشان به اتمام می‌رسد با ما بمانند.

 

* باشگاه برای ماندن شهریار در تلاش است
مطهری در خصوص قرارداد قرضی شهریار مغانلو و روند ادامه کار با این مهاجم گفت:  باشگاه در این زمینه پیگیر است و شهریار بازیکن قرضی پرسپولیس است و باشگاه تلاش می‌کند تا این بازیکن هم حفظ شود. البته این طبیعی است که باشگاه پرتغالی هم دنبال درآمد زایی باشد.

 

* باشگاه برای حل مشکلات در تلاش است
مربی مدافع عنوان قهرمانی در خصوص مشکدات مالی این تیم اشاره کرد: در فوتبال ایران اکثر باشگاه ها با این چالش مواجه اند اما ما کار خود را متعهدانه دنبال میکنیم. این مشکلات نباید به جایی برسد ک کار را برای ما سخت کند. البته باشگاه هم در تلاش است تا مشکلات مالی را برطرف کند و من از همه مسئولان باشگاه  تشکر میکنم و باید از بازیکنان هم تشکر کنم که با تمام وجود تلاش می‌کنند.

 

* تیم ملی ایران عالی کار کرد
مطهری در پایان در مورد دراگان اسکوچیچ و وضعیت مبهم او و همچنین عملکرد تیم ملی در بحرین گفت: در مورد وضعیت کادر فنی تیم ملی فدراسیون تصمیم گیرنده است. من مسئول نیستم و حرفه ای نیست نظری داشته باشم. عملکرد تیم ملی عالی بود. شاید برخی عنوان کنند حریفان ما کیفیت چندانی نداشتند اما باید این را در نظر داشته باشیم که چه فشاری قبل از بازی ها روی تیم بود. ما باید چهار بازی را میبردیم و خوشبختانه این اتفاق افتاد.

دیدگاه‌ها