کد خبر : 1762878 | 31 خرداد 1400 ساعت 14:21 | 87.3K بازدید | 1 دیدگاه

"دیدن دوباره او خیلی خوب بود"

کروس فاش کرد؛ به رونالدو چه گفتم؟

تونی کروس، ستاره آلمان، فاش کرد که او و کریستیانو رونالدو، کاپیتان پرتغال، پس از دیدار در یورو در زمین درباره چه چیزی با هم صحبت می کردند.

کروس فاش کرد؛ به رونالدو چه گفتم؟

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 4-2 آلمان برابر پرتغال در دومین مسابقه از گروه مرگ در رقابت های یورو 2020 یکی از جذاب ترین بازی های این تورنمنت تا به اینجا بوده است و در بین تصاویر منتشر شده از این بازی، تصویری هم از صحبت صمیمانه تونی کروس و کریستیانو رونالدو وجود دارد.

پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی دوربین ها کریستیانو رونالدو و تونی کروس را نشان دادند که با همان پیراهن های شماره هفت و هشتی که در رئال مادرید هم تا همین چند سال پیش بر تن داشتند، در کنار یکدیگر ایستاده اند و مشغول صحبت هستند.

در هفته ای که همه چیز در سایه جدایی سرخیو راموس کاپیتان باسابقه رئال مادرید، از این باشگاه بود، شایعات بسیاری نیز در رابطه با صحبت کروس و رونالدو منتشر شد، اما اکنون تونی کروس فاش کرده است که مکالمه آنها ساده تر از این صحبت ها و مکالمه ای دوستانه بوده است.

 

1614556

 

تونی کروس در قسمت جدید پادکستی که به همراه برادرش دارد درباره صحبتی که با رونالدو داشته نیز صحبت کرده است: "من چهار سال در کنار او بازی کردم و اغراق نمی کنم وقتی می گویم که من بزرگترین موفقیت ها را در کنار او و با تشکر از او کسب کردم. ما در رختکن تیم همیشه کمدهایمان کنار هم بود و همسایه بودیم. بنابراین معلوم است که از دیدار دوباره او خیلی خوشحال شدم.

او خیلی وقت پیش رفته و ما پس از آن آنقدرها همدیگر را ندیده ایم. ما برابر یوونتوس بازی نمی کنیم."

 

1614557

 

کروس درباره صحبت هایش با رونالدو گفت: "واضح است که ما کمی درباره بازی صحبت کردیم و همچنین درباره بازی هایی که در پیش داریم حرف زدیم. من برای او آرزوی موفقیت کردم و گفتم که امیدوارم به مرحله بعدی صعود کنند. در کنار ما البته.

به جز این من از او پرسیدم که اوضاعش در ایتالیا چطور است، او سه سال است که آنجاست. بعد از بازی زیاد وقت نداری و هر کاری هم بکنی به چشم می آید. داخل هم که رفتیم پیراهن هایمان را با هم عوض کردیم. دیدن دوباره او خیلی خوب بود."

 

1614555

 

کروس همچنین در این بازی با په‌په، یک هم تیمی سابق دیگر خود که سه فصل را با او هم‌بازی بود، ملاقات کرد: "په په هم پسر فوق العاده ای است که گاهی اوقات در زمین بسیار وحشی به نظر می رسد و خیلی بچه خوبی به نظر نمی آید، اما خارج از زمین بچه واقعا خوبی است. و کریستیانو هم دقیقاً همینطور. مثل هم هستند. "

دیدگاه‌ها