کد خبر : 1762882 | 31 خرداد 1400 ساعت 14:55 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

تمدید با امیرخان بهترین اتفاق برای گل‌گهر است؛

شاکری: به حواشی اردوی استقلال اصلا کاری نداریم

مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان می گوید تمدید قرارداد مدیران باشگاه با امیرقلعه نویی، بهترین اتفاق برای تیم است.

شاکری: به حواشی اردوی استقلال اصلا کاری نداریم

یونس شاکری مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفتگو با "ورزش سه"، در مورد شرایط اردوهای این تیم در فاصله تعطیلات لیگ برتر عنوان کرد: خدا را شکر همه چیز خوب بوده  است. بعد از تعطیلات لیگ، 4 بازی دوستانه خوب داشتیم. بازی اول با پیکان شرایط بدنی‌مان خوب نبود، ولی بقیه را بردیم. یک اردوی 10 روزه هم در  مشهد داشتیم که خیلی خوب بود. یک بازی دوستانه با پیکان آخرین بازی ما بود و آماده می شویم برای بازی با استقلال و امیدوارم نتایج خوبی  کسب کنیم.
او سپس با اشاره به کیفیت آبی پوشان سیرجانی در مناطق مختلف زمین اضافه کرد: هر پست دو بازیکن ایده آل داریم. همه سرحال هستند. یک رقابت خوب وجود دارد؛ به خصوص در خط جلوی زمین که فکر می کنم کارِ انتخابِ ترکیب را برای کادر فنی تیم هم سخت کرده است. خدا را شکر بازیکنان همه سرحال هستند.


شاکری در مورد مصاف با استقلال که روز جمعه 4 تیرماه برگزار می شود، عنوان کرد: این چند روز از نظر بدنی و روحی و روانی خیلی خوب شدیم. باید ببینیم شرایط چطور پیش می رود. بازی اول با استقلال باید مسابقه بدهیم و بعد با پرسپولیس، هر تیمی دوست دارد مقابل این دو تیم شرایط ایده آل داشته باشد. باید ببینیم چه می شود.


مهاجم سابق پرسپولیس و شهرخودرو در رابطه با خبرهایی که از اردوی تیم استقلال بیرون می آید و اینکه آیا حواشیِ این تیم روی ذهنیت بازیکنان گل گهر تاثیر گذاشته یا خیر، توضیح داد: بله شنیدم که پلیس به اردوی این تیم رفته، ولی نه، ما اصلا به فکر این موضوعات نیستیم. استقلال تیم بزرگی است. ما با تمام قدرت می رویم و می‌خواهیم نتیجه بگیریم. هر بازی برای برد به میدان می رویم؛ چون خدا را شکر تیم ما اینقدر از نظر فنی و کادر فنی خوب است که پتانسیل بردن هر تیمی را داریم.
مهاجم 31 ساله و نیشابوری تیم فوتبال گل گهر در واکنش به این سوال که لیگ برای این تیم اولویت بیشتری دارد یا جام حذفی، اضافه کرد: جام حذفی و لیگ هر دو برای ما مهم هستند. هر بازی برای ما حکم فینال دارد و تمام سعی مان را می کنیم که برنده از زمین خارج شویم.


شاکری سپس در واکنش به رفتار امیرقلعه نویی با او در حاشیه دیدار دوستانه با پیکان و اینکه به نظر می رسد سرمربی گل گهر از او و عملکردش رضایت دارد، عنوان کرد: خیلی وقت بود امیرخان با من شوخی نکرده بود. بازی با پدیده  به من گفت چه می شود همیشه همینطوری بازی کنی. من تلاشم را می کنم. امیرخان خیلی به من لطف داشته و باید جواب محبت‌هایش را بدهم. بچه های تیم به شوخی می گویند امیرخان بابای تو است. امیرخان با کسی شوخی نمی کند و خوشحالم که در حال حاضر از من رضایت دارد و رابطه خیلی خوبی با او دارم.


سوال بعدی از مهاجم گل گهر در مورد تمدید 2 ساله باشگاه با امیرقلعه نویی بود و او در واکنش به این سوال بیان کرد: خب امیرخان یک برند است. ما نیم فصل دوم برای فصل گذشته برای نیفتادن می جنگندیم ولی امسال با حضور آقای قلعه نویی برای کسب سهمیه. این موضوع خودش بیانگر همه چیز است و نشان می دهد که حضور امیرخان چقدر تاثیرگذار بوده است. خدا را شکر دو سال تمدید کرده و این بهترین اتفاق برای گل گهر است. فکر می کنم برنامه هایی که امیرخان برای گل گهر دارند، خیلی بیشتر از این باشگاه در آینده خواهیم شنید.


سوال پایانی از مهاجم سرزن تیم گل گهر در رابطه با شرایط جدول رده بندی در بالا و پایین جدول بود و او به این سوال اینطور واکنش نشان داد: در پایین جدول ماشین سازی خیلی کارش سخت است، ولی بقیه تیم ها امتیازات نزدیکی دارند و کار سخت است. سال گذشته ما همین شرایط را داشتیم و خدا را شکر عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم بمانیم.  در بالای جدول فکر می کنم رقابت میان سپاهان و پرسپولیس است و فکر نمی کنم تیم های دیگر بتوانند این دو تیم را بگیرند، اما رقابت برای کسب سهمیه بسیار فشرده دنبال می شود و ما تمام تلاشمان را می کنیم که یکی از نمایندگان فوتبال ایران در آسیا باشیم.

دیدگاه‌ها