کد خبر : 1762884 | 31 خرداد 1400 ساعت 14:54 | 42.8K بازدید | 2 دیدگاه

شوخی اسکوچیچ با منصوریان در شبکه‌های اجتماعی

دراگان اسکوچیچ در مصاحبه شب گذشته با محمدحسین میثاقی در قسمتی از برنامه چند باری به نام علیرضا منصوریان اشاره کرد.

شوخی اسکوچیچ با منصوریان در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش "ورزش سه"، منصوریان سرمربی تیم  آلومینیم اراک در ابتدای انتخاب اسکوچیچ در شرایطی که به عنوان کارشناس برای بازی استقلال و پرسپولیس حضور یافته بود اظهارات تندی را علیه سرمربی کروات به زبان آورد و انتخاب او را نشات گرفته از روابط مافیایی فوتبال ایران اعلام کرد. با این حال و با گذشت یک سال و نیم و عملکرد خوب ایران در بحرین، منصوریان به جمع حامیان اسکوچیچ در آمد و پیش از دیدار با عراق در شبکه ورزش جملات محبت آمیزی در مورد سرمربی تیم ملی به زبان آورد. او در خلال بازی‌های ایران  پیش از اتمام مسابقات اعلام کرد از کادر فنی تیم ملی حمایت خواهد کرد.

 

شب گذشته در برنامه فوتبال برتر میثاقی در مورد انتقادات مربیان ایرانی از انتخاب او پرسید و سرمربی تیم ملی اعلام کرد: وقتش را صرف جوابگویی به انتقادات نکرده و با اطمینانی که به خودش داشته سعی داشته با تلاش و کار خوب پاسخ انتقادات را بدهد. در این لحظه میثاقی اصرار کرد اسم فرد خاصی را در زمینه انتقادات از او به یاد می‌آورد بازگو کند که اسکوچیچ گفت: یک بار در برنامه شما فردی با سر تراشیده علیه من صحبت های تندی را مطرح کرد. میثاقی در این لحظه گفت: اگر منظورتان آقای منصوریان است مگر شما باهم دوست نیستید و با هم قهوه نمیخورید و اسکوچیچ در پاسخ گفت: چرا که نه!

 میثاقی دقایقی بعد سوالی در مورد قول‌های افراد مختلف در صورت صعود تیم ملی داده بودند از اسکوچیچ سوال کرد و او پاسخ داد: محمدحسین کنعانی زادگان گفته بود در صورت صعود سرش را می‌تراشد. که میثاقی در جواب گفت: شاید بد نباشد که شما هم این کار را بکنید که در این صورت شبیه علیرضا منصوریان می‌شوید! اسکوچیچ هم با خنده این طور پاسخ داد: خیلی هم خوب است که آدم شبیه علیرضا منصوریان باشد.

 

حال یخ روابط برخی از مربیان ایرانی که خود را شایسته حضور در تیم ملی می‌دانستند شکسته شده و احتمالا روابط صمیمانه تری بین آن‌ها و این سرمربی کروات برقرار خواهد شد. پیش از این تعدادی از مربیان مخالف سرسخت اسکوچیچ بودند اما بعضی نیز با سرمربی تیم ملی روابط خوبی داشتند.

دیدگاه‌ها