کد خبر : 1762885 | 31 خرداد 1400 ساعت 15:02 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

سایه روشنهای تمدید دو ساله قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال گل گهر روز گذشته قرارداد خود را با مدیران این تیم دو سال تمدید کرد.

سایه روشنهای تمدید دو ساله قلعه نویی

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه هنوز هیچ تصویری از توافق قلعه نویی با مدیران گل گهر منتشر نشده و برخی آن را تنها یک گمانه زنی رسانه ای می دانند، اما رسانه باشگاه گل گهر با انتشار رسمی این خبر اعلام کرد که امیر قلعه نویی تا 2 فصل دیگر قرارداد خود را با گل گهر تمدید کرده است.


این بدان معناست که گل گهر با تقویت نفرات خود از مدعیان جدی قهرمانی در فصل آینده لیگ خواهد بود. آنها که دومین سال حضور در رقابت های لیگ برتر را می گذرانند، در ابتدای این فصل با هدف گذاری جدی تری در رقابت ها حاضر شده اند و در حال حاضر نیز شانس خوبی برای کسب سهمیه دارند.


دو مسابقه گل گهر مقابل پرسپولیس و استقلال در هفته پیش رو، از کلیدی ترین مسابقات آبی پوشان سیرجانی برای کسب موفقیت محسوب می شود ضمن اینکه این دو مسابقه برای خود قلعه نویی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.
در حال حاضر و در شرایطی که صحبت از احتمال جدایی قلعه نویی و حضور او در تیم های معروف ایران به گوش می رسید، گل گهری ها با انتشار خبر تمدید قرارداد 2 ساله، خیال خود و دیگران را راحت کردند و از این به بعد باید منتظر ادامه فعالیت های قلعه نویی بود.


او دوست دارد با یک تیم رقابتی در شرایطی در لیگ بیستم حضور پیدا کند که تیمش از همان ابتدا مدعی کسب عنوان قهرمانی باشد. خواسته ای که با توجه به امکانات و شرایط گل گهر چندان هم غیر معقول نیست و به نظر طرفین از جاه طلبی یکدیگر، تفاهم مناسبی دارند.

دیدگاه‌ها