کد خبر : 1762886 | 31 خرداد 1400 ساعت 15:03 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراض مدیرعامل فجر به محرومیت غیرمترقبه

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز از اعلام محرومیت بازیکن تیمش در فاصله چند ساعت تا شروع بازی بشدت انتقاد کرد.

اعتراض مدیرعامل فجر به محرومیت غیرمترقبه

به گزارش "ورزش سه"، رسول فلاح در پی اعلام رای محرومیت علی نبی‌زاده از سوی مسئول برگزاری لیگ به خبرنگار ما گفت: متاسفانه ساعت8 صبح بازی حساس امروز ما مقابل استقلال خوزستان از سوی آقای محمودزاده با باشگاه ما تماس گرفته می‌شود که نبی‌زاده بازیکن شما به خاطر رای کمیته انضباطی مربوط به 7 هفته قبل بازی با پارس جنوبی جم یک جلسه محروم شده و نباید امروز مقابل استقلال خوزستان بازی کند!

 

او افزود: این رای را حتی شب قبل از بازی در جلسه هماهنگی به ما اعلام نکردند و اتوماسیون ما هم نشان می‌دهد که رای صادره ساعت یک نیمه شب به اتوماسیون باشگاه فجرسپاسی ارسال شده است که واقعا در آستانه این بازی بسیار مهم تیم ما را به هم ریخته است.

مدیرعامل فجرسپاسی گفت: من سئوالم این است که اصلا ما تابع این رای بوده و هستیم و کاری با هیچ چیز نداریم اما این قانونی که اجرا شده نمی‌گوید که رایی که مربوط به 7 هفته قبل است چرا نباید حداقل چهار روز قبل از بازی به ما اعلام شود که ما فکر جایگزین آقای نبی‌زاده باشیم؟ تاکتیک‌های تیم‌مان را بر اساس استفاده از ایشان نچینیم؟ الان نمی‌دانم بخندم یا گریه کنم. اعلام این محرومیت صبح روز بازی که ما حتی نمی‌توانیم یک بازیکن از شیراز به اردوی تیم اضافه کنیم چه معنایی دارد؟

 

رسول فلاح تاکید کرد: من در آستانه بازی به این مهمی چطور درد دلم را بازگو کنم وقتی با این شیوه اعمال قانون، تیم ما را به لحاظ روحی، روانی و حتی تاکتیکی که برای این بازی داشته به هم ریخته‌اند. امیدوارم تا شروع بازی هر کاری لازم است انجام دهند که شرایط ما بدتر از این نشود. قطعا حرفهای بیشتری هست اما الان فقط منتظر اقدام درستی از سوی سازمان لیگ هستیم.

 

دیدگاه‌ها