کد خبر : 1762899 | 31 خرداد 1400 ساعت 15:53 | 4.9K بازدید | 4 دیدگاه

منصوریان قاضی دیدار حساس هفته در اهواز

فولاد خوزستان و سپاهان یکی از نفس گیرترین بازی های هفته 24 ام رقابت های لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.

منصوریان قاضی دیدار حساس هفته در اهواز

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محرم نویدکیا اگرچه در این مسابقه خارج از خانه و در گرمای اهواز به مصاف قرمزپوشان فولادخوزستان می روند، اما بی شک با توجه به رقابت تنگاتنگی که میان این تیم و پرسپولیس وجود دارد، با اندیشه های تهاجمی پا به مسابقه خواهند گذاشت.


در سوی دیگر جواد نکونام که سال گذشته موفق به کسب سهمیه آسیایی شد، در رقابت های این فصل نیز همین هدف را دنبال می کند و با این وصف انتظار می رود شاهد مسابقه‌ای باشیم که حواشیِ آن و به خصوص اتفاقات داوری آن می تواند حساسیت‌زا باشد.


کمیته داوران فدراسیون فوتبال که پس از وقفه ای چند هفته ای باید چینش های سرنوشت سازی را در هفته های پایانی لیگ برتر و همینطور لیگ دسته اول انجام دهد، از چند داور سرشناس خود در هفته 24 ام استفاده کرد و مرتضی منصوریان که از داوران کم حاشیه فوتبال ایران به شمار می رود را برای قضاوت این مسابقه برگزیده است.


منصوریان پیش تر در 5 مسابقه لیگ برتر سوت زده که در هیچ یک از این مسابقات، فولاد و سپاهان حاضر نبوده اند. او دو بار هم در لیگ آزادگان داوری کرده که در این چند مسابقه یکبار از کارت قرمزش ( 2 کارت زرد پیاپی) استفاده کرده و دو بار هم برای حریفان پنالتی گرفته است.


این مسابقه از ساعت 20:45 دقیقه روز یکشنبه 6 ام تیرماه به میزبانی فولاد خوزستان در اهواز برگزار خواهد شد.


سپاهان پیش از این مسابقه از 23 مسابقه، 48  امتیاز کسب کرده و صدرنشین مسابقات است و در سوی دیگر فولاد خوزستان با کسب 31 امتیاز از 22 مسابقه به دنبال گرفتن رتبه چهارمی گل گهر سیرجان است که 35 امتیاز دارد.

 

جعفر مهاجر، امین زاهدی و علی ابراهیمی، مرتضی منصوریان را که قرار بود چندی پیش در لیست داوران بین المللی قرار بگیرد ولی این اتفاق برایش رخ نداد را در فولاد آره نا همراهی خواهند کرد و نظارت بر کار آنها نیز برعهده خانبان سپرده شده است.

دیدگاه‌ها