کد خبر : 1762916 | 31 خرداد 1400 ساعت 17:26 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

همچنان ایرانپوریان آخرین گلزن؛

طلسم تراکتور در آزادی از 1500 روز گذشت

شاگردان رسول خطیبی در مصاف فینال سوپرجام موفق به گلزنی نشدند تا طلسم گل‌نزدن آن‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس ادامه پیدا کند.

طلسم تراکتور در آزادی از 1500 روز گذشت

به گزارش "ورزش سه" یکی از چالش‌هایی تراکتوری‌ها در مسیر رسیدن به اولین جام قهرمانی خود در سوپرجام فوتبال ایران طلسم‌شکنی  مقابل پرسپولیس در آزادی و فرو ریختن دروازه حریف بود؛ طلسمی که بیش از پنج سال است سرخ‌پوشان تبریزی موفق به شکستن آن نشده بودند.

 

آن‌ها که با انگیزه زیادی برای فتح جام به تهران سفر کرده بودند تا در ورزشگاه آزادی اولین قهرمانی خود در سوپرجام را جشن بگیرند، در مقابل پرسپولیس بازهم موفق به گلزنی نشدند و 8 شلیک شاگردان رسول خطیبی به سوی دروازه پرسپولیس راهی به درون دروازه حامد لک پیدا نکرد تا طلسم گل‌نزدن‌های تراکتوری‌ها در ورزشگاه آزادی ادامه پیدا کند.

 

آخرین گل تراکتور مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، در لیگ پانزدهم رقم خورد که محمد ایران‌پوریان توانست دروازه حریف را باز کند و پس از آن، سیر تحولات پرشمار در تراکتور نتوانست این طلسم قدیمی را بشکند و باید دید در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر که مصاف برگشت دو تیم پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد، شاگردان خطیبی موفق به شکستن این طلسم می‌شوند یا خیر.

 

از آخرین برد تراکتور مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی هم قریب به 7 سال می‌گذرد و رسول خطیبی ماموریت بزرگی در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران دارد که بتواند هم به این طلسم کهنه پایان دهد و هم این‌که قفل دروازه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را پس از پنج سال بشکند و همزمان بتواند دو طلسم‌شکنی بزرگ برای تراکتور مقابل پرسپولیس داشته باشد.

دیدگاه‌ها