کد خبر : 1762920 | 31 خرداد 1400 ساعت 17:45 | 40K بازدید | 3 دیدگاه

پیشنهاد پاریس به مهاجم تاتنهام

هری کین، ستاره پی اس جی را به رئال می فرستد

پاری سن ژرمن که از تمدید قرارداد کیلیان امباپه مطمئن نیست به دنبال جذب بهترین جانشین برای اوست.

هری کین، ستاره پی اس جی را به رئال می فرستد

به گزارش "ورزش سه"، هری کین کاپیتان تاتنهام که فصل گذشته آقای گل و پاس گل رقابت‌های لیگ برتر شد، تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند و احتمالا از جمع تاتنهامی‌ها جدا خواهد شد. او البته مذاکره و انتخاب تیم را تکذیب و آن را به بعد از یورو موکول کرده است.

 

 

1614059

 

 

به شکل جدی از منچستر سیتی به عنوان مقصد بعدی کین نام برده می شود. روز گذشته دیلی استار خبر داد که سیتی حاضر است پس از یورو 2020 پیشنهادی 116 میلیون یورویی برای این بازیکن ارائه دهد. امروز نشریه اکسپرس نیز ادعا کرد که پی اس جی به بزرگترین رقیب سیتی در راه جذب کین بدل شده است. دو باشگاهی که تحت مالکیت دولت های قطر و امارات قرار دارند.

 

اگر انتقال هری کین به پی اس جی نهایی شود، به معنای تسهیل در راه پیوستن کیلیان امباپه به رئال خواهد بود. رئال سخت به دنبال امباپه است و پی اس جی هم می داند که ستاره جوان فرانسوی قصد تمدید ندارد.

 

 

1608375

 

 

تنها یک سال از قرارداد امباپه باقیمانده و اگر تمدید نکند، فصل بعد بازیکن آزاد خواهد بود. در پی اس جی به این مساله واقفند و با درخواست مائوریسیو پوچتینو(سرمربی) قصد جذب هری کین را دارند تا در صورت جدایی امباپه، یک ستاره باکیفیت و بزرگ را جانشین وی کرده باشند.

اکسپرس نوشته است که تاتنهام برای فروش کین 175 میلیون یورو می خواهد. در این بین رئال مادرید منتظر تحولاتی تازه در پروسه انتقال کین به پاریس است. رئال می داند که قطعی شدن انتقال کین درها برای خروج امباپه از پی اس جی را باز خواهد کرد. این بهترین خبر ممکن برای باشگاه مادریدی است.

دیدگاه‌ها