کد خبر : 1762923 | 31 خرداد 1400 ساعت 17:51 | 31.9K بازدید | 8 دیدگاه

لئو مسی و امضای تتوی یک هوادار دوآتشه (عکس)

لیونل مسی، ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین واکنش جالبی به هوادار دوآتشه خود داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، کاروان تیم آرژانتین برای حضور در رقابت های کوپا آمه ریکا در حال حاضر در کشور برزیل اقامت دارد و حضور لیونل مسی در ترکیب آلبی سلسته مانند همیشه برای هواداران فوتبال در سراسر جهان جذاب است. اگرچه همیشه رقابت دیرینه ای بین دو کشور آرژانتین و برزیل وجود داشته، اما یک جوان برزیلی شیفته لیونل مسی بوده و تصویری از خوشحالی ماندگار او بعد از گلزنی برابر رئال مادرید در سال 2017 و نشان دادن لباس بارسلونا را روی کمر خود تتو کرده است.

 

1614627

 

چند روز شبکه اکانت رسمی شبکه TYC فیلمی از تتوی این جوان برزیلی منتشر کرد که به شدت مورد توجه قرار گرفت. حتی خود لیونل مسی نیز از این حرکت هوادارش متعجب شده و با ثبت کامنتی پای این پست نوشت: "چه تتوی عجیبی، من به این تتو علاقمندم و می خواهم این شخص را دیده و این تتو را امضا کنم."

 

بالاخره مقدمات حضور این مرد جوان و برزیلی در مقابل هتل محل اقامت تیم ملی آرژانتین فراهم شد و لیونل مسی نیز وفای عهد کرد. امروز تصویری از لیونل مسی در کنار این هوادار دوآتشه منتشر شد و کاپیتان آلبی سلسته تتوی او را امضا کرد تا احتمالا به یادماندنی ترین صحنه زندگی این هوادار برزیلی به ثبت برسد.

 

1614626

دیدگاه‌ها