کد خبر : 1762930 | 31 خرداد 1400 ساعت 18:22 | 23.4K بازدید | 3 دیدگاه

پیشنهاد نجومی سیتی برای هری کین ارسال شد

منچسترسیتی از همین حالا با رقمی هنگفت برای خرید هری کین، گلزن انگلیسی تاتنهام اقدام کرده است.

پیشنهاد نجومی سیتی برای هری کین ارسال شد

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد دوران حضور هری کین در تاتنهام رو به اتمام است. فابریزیتو رومانو، خبرنگار ایتالیایی اعلام کرد باشگاه منچسترسیتی پیشنهاد رسمی خود به ارزش ۱۰۰ میلیون پوند به علاوه انتقال یک بازیکن به اسپرز را برای جذب هری کین به تاتنهام ارائه کرده است. البته به نظر می رسد پاسخ اولیه دنیل لووی، مالک باشگاه تاتنهام منفی بوده و او تمایلی به فروش بهترین گلزن تیم خود ندارد. اخبار حاکی از آن است که بازیکنان پیشنهادی منچسترسیتی یکی از بین گابریل ژسوس یا رحیم استرلینگ است.

 

1614113

 

البته تاتنهام در سال های اخیر بارها نشان داده که در زمینه فروش بازیکن بسیار سخت گیر عمل می کند و در نهایت بعید است آنها قادر به مقاومت در برابر پیشنهاد هنگفت سیتیزن ها برای فروش هری کین باشند. به خصوص اینکه به نظر می رسد خود هری کین نیز علاقمند به جدایی از تاتنهام بوده و در چنین شرایطی حفظ یک بازیکن بسیار دشوار می شود.

 

در صورت رقم خوردن این انتقال، هری کین با رقم 100 میلیون پوند و بالاتر از پل پوگبا رقم گران ترین خرید تاریخ یک تیم لیگ برتری لقب خواهد گرفت. هری کین در سال های اخیر علیرغم درخشش در ترکیب تاتنهام و تبدیل شدن به یکی از بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر، در کسب عناوین قهرمانی ناموفق بوده و به همین علت خواهان انتقال به تیم دیگری شده است.

دیدگاه‌ها