کد خبر : 1762932 | 31 خرداد 1400 ساعت 18:25 | 53.9K بازدید | 8 دیدگاه

رمضانی با گل در ترکیب؛

اعلام ۱۱ بازیکن استقلال مقابل پدیده

فرهاد مجیدی نفرات اصلی آبی‌پوشان پایتخت در دیدار با پدیده را معرفی کرد.

اعلام ۱۱ بازیکن استقلال مقابل پدیده

به گزارش "ورزش سه"، در تنها مسابقه معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر، تیم استقلال که در تلاش برای کم کردن فاصله امتیازی با سپاهان و پرسپولیس بالانشین است، از ساعت ۱۹:۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی مقابل تیم رده هشتمی پدیده قرار می‌گیرد.

 

همانطور که انتظار می‌رفت، سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال مقابل پدیده است و مثل دیدار رسمی اخیرشان برابر صنعت نفت آبادان درون دروازه تیمش دیده می‌شود.

 

عارف غلامی، محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی، سه مدافعی هستند که همانند مسابقه قبل در ترکیب حضور دارند و روی دست آنها وریا غفوری و محمد نادری به ترتیب در سمت راست و چپ برابر پدیده به میدان می‌روند.

 

مسعود ریگی و مهدی مهدی‌پور، دو هافبک دفاعی آبی‌پوشان مقابل پدیده هستند که کمی جلوتر از آنها آرش رضاوند بازی می‌کند و در ترکیب استقلال حضور دارد.

 

امیرارسلان مطهری و آرمان رمضانی نیز دو مهاجم استقلال در دیدار با پدیده را تشکیل می‌دهند که حضور رمضانی پس از گلزنی در لحظات پایانی بازی مقابل صنعت نفت آبادان، در نوع خود جالب توجه است و او برای نخستین بار حضور در جمع ۱۱ بازیکن اصلی آبی‌ها را تجربه می‌کند.

 

استقلال در دیدار امروز مقابل پدیده، در مقایسه با دیدار اخیرش برابر صنعت نفت آبادان ۲ تغییر داشته که فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی جای خود را به مهدی مهدی‌پور و آرمان رمضانی داده‌اند.

 

ترکیب استقلال مقابل پدیده به صورت زیر است:

 

سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند امیرارسلان مطهری و آرمان رمضانی.

دیدگاه‌ها