کد خبر : 1762933 | 31 خرداد 1400 ساعت 18:40 | 27.5K بازدید | 6 دیدگاه

رافائل فان در فارت:

اسپانیا فاجعه است، کاش دور بعد حریف‌مان شود

رافائل فان در فارت ستاره سابق تیم ملی هلند از برخورد با اسپانیا در دور یک هشتم نهایی یورو 2020 استقبال کرد.

اسپانیا فاجعه است، کاش دور بعد حریف‌مان شود

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه پیش رو اسپانیا در بازی پایانی دور گروهی باید به مصاف اسلواکی برود. پیش از شروع رقابت ها اسلواکی حداقل روی کاغذ ضعیف ترین تیم گروه F محسوب می شد اما پس از انجام دو بازی، اسلواکی سه امتیاز دارد و در رده دوم قرار گرفته است. سوئد با 4 امتیاز اول است، اسپانیا با دو امتیاز سوم و لهستان هم با تک امتیازی که شنبه شب از اسپانیا گرفت، فعلا قعرنشین است.

 

 

1614632

 

 

در روز پایانی اسپانیا باید به مصاف اسلواکی برود و برای صعود، محکوم به پیروزی است اما اسلواکی با یک امتیاز هم صعودش قطعی می شود. حذف اسپانیا از دور گروهی بدون شک یک افتضاح بزرگ خواهد بود ولی اسپانیایی ها خوشبین هستند که حداقل به عنوان تیم دوم صعود کنند.

این احتمال وجود دارد که اسپانیا در دور یک هشتم نهایی به هلند برخورد کند. هلندی که با کسب 6 امتیاز صعودش قطعی شده است.

 

 

1614633

 

 

رافائل فان در فارت بازیکن سابق تیم ملی هلند که سابقه حضور در رئال مادرید و بتیس را هم دارد، در فینال جام جهانی 2010 حضور داشت و مغلوب اسپانیا شد. او دوست دارد هلند انتقام آن شکست را بگیرد و چه جایی بهتر از یک هشتم نهایی یورو 2020.

فان در فارت که پدری هلندی و مادری اسپانیایی دارد، در این رابطه گفت:« اسپانیا فاجعه است و امیدوارم به این تیم برخورد کنیم. آنها اصلا تیم نیستند و تنها کاری که بلدند، پاس دادن به یکدیگر است. در اسپانیا حتی یک بازیکن هم نیست که بتواند پاس تعیین کننده ارسال کند. 11 سال پیش اسپانیا تیمی بی نظیر داشت و شایسته قهرمانی در جام جهانی هم بود ولی تیم فعلی اصلا قابلا قیاس با سال 2010 نیست.»

 

دیدگاه‌ها