کد خبر : 1762934 | 31 خرداد 1400 ساعت 18:30 | 34.4K بازدید | 5 دیدگاه

خرید جنجالی اینتر از رقیب قطعی شد

هاکان چالهان اوغلو در مصاحبه ای رسما اعلام کرد با اینتر به توافق رسیده و فردا برای امضای قرارداد راهی شهر میلان خواهد شد.

خرید جنجالی اینتر از رقیب قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، مدت ها بود اخباری در مورد عدم توافق هاکان چالهان اوغلو، هافبک خلاق و ترکیه ای میلان با این تیم برای تمدید قرارداد شنیده می شد و در نهایت موعد جدایی او فرا رسید. باشگاه همشهری اینتر به سرعت و بعد از حذف ترکیه از یورو 2020 با هاکان چالهان اوغلو به توافق نهایی دست یافت و حالا این بازیکن از فصل آینده در باشگاه رقیب بازی خواهد کرد.

 

1601564

 

هاکان چالهان اوغلو در مصاحبه ای کوتاه به شبکه ترکیه ای TRTSPOR گفت: "بله، من با باشگاه اینتر به توافق رسیده ام. فردا به سمت شهر میلان پرواز کرده و بعد قرارداد جدیدم را با این باشگاه امضا می کنم."

 

قرارداد هاکان چالهان اوغلو سه ساله و با دستمزدی سالانه پنج میلیون یورو به علاوه یک میلیون دستمزد خواهد بود. این در حالیست که او پیشنهاد چهار میلیونی میلان برای تمدید را رد کرده بود و حالا به نظر می رسد این انتقال جنجالی دیگر قطعی شده است. این دومین ناکامی مدیران میلان در هفته های اخیر در تمدید قرارداد با بازیکنانی است که قراردادشان تمام شده است. پیش از این جدایی جیجی دوناروما نیز از میلان قطعی شده بود و به نظر می رسد مقصد بعدی این دروازه بان ایتالیایی را باید پاری سن ژرمن دانست.

دیدگاه‌ها