کد خبر : 1762942 | 31 خرداد 1400 ساعت 19:01 | 8.3K بازدید | 4 دیدگاه

کومان: از آینده لیونل مسی خبری ندارم

رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا از مصدومیت دوباره عثمان دمبله ابراز تاسف کرده است.

کومان: از آینده لیونل مسی خبری ندارم

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله تنها بعد از 30 دقیقه حضور در میدان در دیدار مقابل مجارستان، باز هم دچار آسیب دیدگی شده و شانس حضور در ادامه رقابت های یورو 2020 را از دست داد. رونالد کومان، سرمربی باتجربه بارسلونا در رابطه با این اتفاق و البته موضوع عدم تمدید قرارداد لیونل مسی، کاپیتان بلوگرانا در آستانه اتمام قرارداد این بازیکن صحبت کرد.

 

1606527

 

رونالد کومان گفت: "من در مورد موضوع تمدید قرارداد با لیونل مسی اطلاعات چندانی ندارم. اما مدیران باشگاه در تلاش هستند تا با مسی توافق کنند، زیرا این مسئله برای آینده بارسا بسیار مهم است. من فکر می کنم صحبت در مورد خرید بازیکن در پست مشخص صحیح نیست و به طور کلی ما در حال تلاش برای بهبود کیفیت تیم هستیم. برای شروع فصل جدید شور و شوق زیادی دارم و امیدوارم فصل با حضور هواداران در استادیوم ها آغاز شود. مسئله مهم فصل آینده خواهد بود، زیرا بارسا یک تیم بزرگ بوده که هر ساله به دنبال فتح تمامی عناوین و موفقیت ها است و به همین دلیل ما باید پیشرفت بکنیم.

 

مصدومیت عثمان دمبله در اردوی تیم ملی فرانسه؟ من نمی توانم در این رابطه چیز زیادی بگویم، اما مصدومیت او بدشانسی بوده است. اینها مواردی است که باید پذیرفته و تحلیل شود، اما حالا در تعطیلات به سر برده و به فصل آینده فکر می کنیم. این اتفاقات را باید پذیرفت و چاره ای نیست."

دیدگاه‌ها