کد خبر : 1762943 | 31 خرداد 1400 ساعت 19:11 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

سومین نیمکت نشینی قایدی در لیگ بیستم (عکس)

مهدی قایدی مهاجم بوشهری استقلال برای سومین بار در این فصل، کار را از روی نیمکت آغاز می کند.

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که انتظار می رفت، مهدی قایدی بازیکن بوشهری و کلیدی استقلال از ابتدا برای تیمش به میدان نمی رود. ترکیب آبی پوشان برای دیدار حساس امروز مقابل پدیده اعلام شد و باشوی کوچک کار را از روی نیمکت آغاز می کند.


قایدی که به همراه تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی در بحرین حضور داشت، پس از آخرین بازی مقابل عراق و با کسب اجازه از فرهاد مجیدی و دریافت مرخصی سه روزه، راهی دبی شده بود و روز گذشته به تمرینات تیمش اضافه شد. مطابق انتظار، سرمربی آبی پوشان از آرمان رمضانی به جای قایدی در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرده است.


این سومین بار در این فصل است که قایدی کار را از روی نیمکت آغاز می کند و جایی در ترکیب اصلی ندارد. او در هفته هفتم و دیدار مقابل ذوب آهن در اصفهان، به دلیل آسیب دیدگی در ترکیب یازده نفره تیمش نبود و در ادامه وارد زمین شد.


در دیدار هفته نوزدهم مقابل پیکان نیز قایدی نیمکت نشین بود. در آن بازی و بنا بر تصمیم فرهاد مجیدی، شیخ دیاباته و ارسلان مطهری در نوک خط حمله برای استقلال به میدان رفتند و قایدی در بین دو نیمه به جای متین کریم زاده وارد زمین شد.


حالا بازی با پدیده، سومین دیداری است که قایدی جایی در ترکیب اولیه تیمش ندارد ولی به احتمال فراوان در ادامه وارد زمین مسابقه می شود. او در 20 دیدار دیگری که استقلال در لیگ بیستم برگزار کرده، همواره از ابتدا برای تیمش به میدان رفته است.

 

1614638

دیدگاه‌ها