کد خبر : 1762950 | 31 خرداد 1400 ساعت 19:24 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره انگلیس و دفاع از ساوتگیت در برابر انتقادات

فیل فودن، ستاره تیم ملی انگلیس، از گرت ساوتگیت در برابر انتقادات دفاع کرد.

ستاره انگلیس و دفاع از ساوتگیت در برابر انتقادات

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس نتوانسته در رقابت‌های یورو بر اساس آنچه که پیش بینی می شد، عمل کند. آنها در مسابقه ابتدایی خود به سختی از سد کرواسی عبور کردند و در بازی دوم برابر اسکاتلند با تساوی بدون گل متوقف شدند.

 

 

1613643

 

 

اما انتخاب ترکیب اصلی توسط گرت ساوتگیت با انتقادات بسیار زیادی توسط هواداران سه شیرها روبرو بوده است. جک گریلیش ستاره خلاق استون ویلا هنوز منتظر اولین حضور خود در ترکیب اصلی انگلیس است. همچنین جیدون سانچو، ستاره بی چون و چرای دورتموند در فصول گذشته، نیز نتوانسته فرصتی برای حضور در میدان پیدا کند.

 

با وجود تمام این انتقادات فیل فودن، ستاره تیم ملی انگلیس به دفاع از گرت ساوتگیت پرداخته و می گوید: "او یک مربی عالی است. من هرروز با گرت کار می کنم و می بینم که او چگونه است. او همیشه حمایت بازیکنان را دارد و من معتقدم که تاکتیک هایش نیز عالی هستند. همه این افراد منفی نمی دانند که در مورد چه چیزی صحبت می کنند زیرا گرت یک مربی عالی است.

 

 

1614644

 

 

همه هر روز خیلی خوب تمرین می‌کنند و ما به ترکیبی  که او انتخاب می کند اعتماد می کنیم. همه متفاوت بازی می‌کنند و خصوصیات یکسانی ندارند. به عنوان مثال جیدون سانچو عاشق موقعیت یک به یک است اما من بازیکنی هستم که بیشتر در ایجاد ارتباط بین خطوط بهتر عمل می کنم. در عین حال گرت سعی می کند که بهترین ترکیب را انتخاب کند‌."

دیدگاه‌ها